سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرخ مهر در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

افزایش قیمتی برای هتل‌ها در سال ۹۸ نداریم/ رونق گردشگری در گرو اختصاص تسهیلات به هتل داران

یک مقام مسئول گفت: برای جذب بیشتر گردشگر، در ایام نوروز قیمت هتل آپارتمان‌ها افزایشی نداشت.

محمدعلی فرخ مهر رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها در گفت وگو با خبرنگار  صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: افزایش قیمتی برای قیمت هتل و هتل آپارتمان‌ها در سال ۹۸ نداریم.

رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها با اشاره به اینکه از سال ۹۶ تا ۹۷ شرایط ورود توریست به کشور بهتر شده است اظهار کرد: ۳۰ درصد تخفیف برای هتل آپارتمان‌ها در نظر گرفته شده، اما متاسفانه بسیاری از گردشگرها به واحد‌های غیرمجاز عزیمت کردند.


بیشتر بخوانید: نرخ هتل‌ها تا پایان شهریور افزایش نمی‌یابد 


رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها با بیان اینکه مشکلات و نابسامانی ها در هتل ها کمابیش دیده می شود گفت: از دولت درخواست می‌شود که برای هتل‌ها مزیت‌هایی همچون اخذ مالیات کم را در نظر بگیرد.

فرخ مهر با اشاره به اینکه وضع هتل آپارتمان‌ها در سطح خوبی قرار دارد بیان کرد: بخش اعظم این هتل آپارتمان ها، اقدام به نوسازی و بازسازی فضای داخلی کرده اند و دستگاه‌های نظارتی از طریق ماموران خود بررسی‌های لازم در خصوص رتبه بندی هتل‌ها بر اساس سطح کیفیت خدمات رسانی و زیرساخت انجام داده اند.

رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان‌ها افزود: اتحادیه هتل ها در نوروز امسال با اعمال نظارت بیشتر، سوءاستفاده های احتمالی مبنی بر دریافت مبلغ بالاتر از نرخ مصوب را به حداقل ممکن رساند.

وی تاکید کرد: باید توجه داشت که برای رونق گردشگری داخلی، دولت باید امکانات و تسهیلات بیشتری را به هتل‌ها تخصیص دهد.

فرخ مهر ابراز امیدواری کرد که وضعیت هتل آپارتمان‌ها در سال ۹۸ می‌تواند بهبود یابد که این امر همکاری مسئولان ذیربط را می‌طلبد.

به گفته رئیس اتحادیه هتل‌ها و هتل آپارتمان ها، هم اکنون هتل آپارتمان‌های غیرمجاز در تهران فعالیت می‌کنند که امیدواریم بزودی وضع این هتل‌ها در سطح شهر مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/

هتل آپارتمان‌های غیرمجاز در تهران فعالیت می‌کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.