سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش وسعت شهرک صنعتی مهاباد

، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجان غربی گفت: شهرک صنعتی مهاباد ۱۱ هکتار توسعه پیدا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، علی عبدلی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجانغربی گفت: توسعه شهرک صنعتی مهاباد در اولویت کاری این شرکت قرار دارد و در گام نخست ۱۱ هکتار به وسعت آن افزوده می‌شود.

وی، درحاشیه بازدید از شهرک صنعتی مهاباد افزود: با توجه به وجود اراضی مورد نظر در این شهرک صنعتی، توسعه و نیز ایجاد شهرک صنعتی جدید در این شهرستان مورد توجه قرار گرفته است.

عبدلی، با بیان اینکه شهرک صنعتی مهاباد با مساحتی بالغ بر ۵۵ هکتار در ۱۸ کیلومتری جاده مهاباد به میاندوآب قرار گرفته است، گفت: تمامی زیر ساخت‌های مورد نیاز از جمله آب، برق، گاز و آتش نشانی برای توسعه این شهرک صنعتی فراهم است.

وی، با اشاره به اینکه ۱۱۶ قرارداد واگذاری در این شهرک صنعتی منعقد شده است، تصریح کرد: تاکنون ۸۸ واحد تولیدی در این شهرک صنعتی به بهره برداری رسیده که زمینه اشتغال برای بیش از یکهزار و ۶۰۰ نفر را فراهم کرده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی آذربایجانغربی با بیان اینکه محدودیتی برای توسعه شهرک‌های صنعتی کشور وجود ندارد، افزود: شهرک‌های صنعتی در صورت وجود زیر ساخت‌های مورد نیاز برای ایجاد صنایع مختلف به ویژه صنایع فرآوری محصولات معدنی، کشاورزی و شیلات می‌توانند نقش مهمی در امر اشتغال و تولید ایفا کنند.

شهرک صنعتی مهاباد در ۱۸ کیلومتری این شهر در مسیر مهاباد به میاندوآب قرار دارد و دارای ۵۱ واحد فعال است.

انتهای پیام/ج

افزایش ۱۱ هکتاری شهرک صنعتی مهاباد

برچسب ها: صنعت ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.