نیازسنجی آموزشهای مهارتی از واحدهای فعال در شهرک صنعتی، گام اول در راستای اراتقاء مهارت گارگران و تکنسین های فنی شهرک صنعتی مهاباد است.

محمدسلیم عباسی، رئیس مرکز تخصصی مهارت آموزی در گفتگو با خبرنگار مهارت آموزی هدفمند در شهرک صنعتی مهابادگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، این شهرستان با اعلام این خبر، اضافه کرد: طی نشست مشترکی که با معاونت صنایع کوچک شهرک های صنعتی استان و رئیس شهرک صنعتی مهاباد در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای برگزار شد،بر گسترش ارائه آموزشهای مهارتی در شهرک صنعتی مهاباد با هدف افزایش بهروه ری واحد های تولیدی تاکید شد.

در این جلسه، عباسی تاکید کرد: نیاز سنجی به منظور احصاء نیازهای مهارتی کارگران و تکنسین های شاغل در بخش صنعت تا پایان سال جاری در شهرک صنعتی مهاباد به اتمام خواهد رسید و به دنبال آن تعریف و برگزاری دوره های لازم به منظور کارایی و اثربخشی بیشتر کارگران در دستور کار واحد آموزش این مرکز قرار می گیرد.

عباسی همکاری مشترک در چهار خوشه؛"فرآوری، تولید و فروش عرقیجات گیاهی"، "تولید سنگ های تزئینی"، "تولید عسل" و "فراورده های باغی" را از دیگر مصوبات این جلسه عنوان کرد و اضافه کرد در راستای همین اهداف اولین سمینار پیشتازان فروش با حضور اساتید طراز اول کشوری تا پایان سال جاری در مهاباد برگزار خواهد شد.

ارائه گواهینامه آموزش فنی و حرفه ای با کد استاندارد بین المللی به قبول شدگان در آزمون پایان دوره و استفاده کارگران از مزایای این گواهینامه ها، به علاوه استفاده از معافیت های قانونی مالیاتی واحدهای صنعتی ناشی از اخذ گواهینامه های مهارتی از مصوبات دیگر این جلسه مهارت آموزی بود.

انتهای پیام/ع

نیازسنجی آموزشهای مهارتی از واحدهای فعال در شهرک صنعتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.