سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۷ مورد نقض آتش‌بس در ادلب سوریه در ۲۴ ساعت گذشته

طرف روسی کمیسیون مشترک روسیه-ترکیه که ناظر بر اجرای آتش‌بس در سوریه است، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد نقض آتش‌بس را در منطقه کاهش تنش ادلب ثبت کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، مرکز آشتی سوریه امروز (یکشنبه) اعلام کرد طرف روسی کمیسیون مشترک روسیه-ترکیه که ناظر بر اجرای آتش‌بس در سوریه است، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد نقض آتش‌بس را در منطقه کاهش تنش ادلب ثبت کرده است.

ژنرال ویکتور کوپچیشین، رئیس این کمیسیون گفت: طی یک روز گذشته، تروریست‌ها به الصفصافه، اخی بیر، کرمل در استان لاذقیه و بخش‌هایی در استان حماء و حلب حمله کرده اند که در مجموع طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۷ مورد نقض آتش‌بس گزارش شده است. وی همچنین از تعمیر ۵ خانه و یک مرکز بهداشتی در روز گذشته خبر داد.

روسیه علاوه بر اینکه یکی از تضمین‌کنندگان آتش‌بس در سوریه است به دمشق در عملیات بازسازی این کشور و بازگرداندن آوارگان کمک می‌کند. مسکو همچنین تلاش‌هایی را برای اطمینان یافتن از حل و فصل نهایی بحران سوریه در سطوح مختلف بین‌المللی صورت داده است. ارتش روسیه به طور مرتب در حال اجرای اقدامات بشردوستانه از جمله تحویل غذا و لوازم مورد نیاز به ساکنان محلی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: سوریه ، روسیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.