فالح الفیاض، مشاور امنیت ملی عراق بر ضرورت هماهنگی بین نیرو‌های امنیتی عراق و سازمان بسیج مردمی برای نابودی داعش تأکید کرد.

فالح الفیاض: هماهنگی نیرو‌های امنیتی عراق و بسیج مردمی ضروری استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی المیادین، مشاور امنیت ملی عراق بر ضرورت هماهنگی بین نیرو‌های امنیتی عراق و سازمان بسیج مردمی برای نابودی داعش تأکید کرد.

فالح الفیاض مشاور امنیت ملی عراق و رئیس هیئت بسیج مردمی از یک طرح بزرگ برای تأمین امنیت مرز‌های عراق و سوریه خبر داد.

الفیاض در خلال سفر روز شنبه به منطقه مرزی بین القائم عراق و الباغوز سوریه، بر آمادگی نیرو‌های عراقی برای مقابله با اتفاقات اضطراری نبرد الباغوز و ضرورت هماهنگی بین نیرو‌های امنیتی عراق و سازمان بسیج مردمی برای نابودی داعش تأکید کرد.

وی در اظهاراتی با بیان این موضوع، گفت: «فرماندهان نظامی از جمله جانشین فرماندهی ستاد عملیات مشترک، فرمانده عملیات جزیره و سایر مسئولان نظامی ما را در سفر به مناطق مرزی بین عراق و سوریه همراهی می‌کنند.»

وی افزوئهدف از این سفر، اطلاع از شرایط عملیات جزیره در منطقه القائم، بررسی پیامد‌های جنگ در (الباغوز) سوریه بر اوضاع عراق، انجام اقدامات لازم برای کنترل مرز‌ها و تأمین امنیت مد: «طقه برای جلوگیری از فرار مجرمان داعش از سوریه به عراق بود.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار