سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انصاری فرد ناجی ناتینگهام فارست شد/ یاران عزت اللهی از منطقه بحران خارج شدند

در چارچوب هفته سی‌وششم چمپیونشیپ انگلیس، عصر امروز چند دیدار همزمان برگزار شد که تیم‌های لژیونر‌های کشورمان، حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب هفته سی‌وششم چمپیونشیپ انگلیس، عصر امروز چند دیدار همزمان برگزار شد که تیم های لژیونرهای کشورمان، حریفان خود را شکست دادند.

تیم ناتینگهام فارست در خانه با سه گل از سد تیم هال سیتی عبور کرد. در این مسابقه کریم انصاری فرد مهاجم تیم ملی کشورمان در دقیقه ۵۹ و زمانی که بازی بدون گل مساوی بود به زمین آمد و موفق شد پاس گل اول و گل دوم تیمش را به ثمر برساند و بهترین بازیکن زمین لقب بگیرد. این نخستین گل انصاری فرد در لیگ سطح دوم انگلیس بود.

گل سوم ناتنگهام فارست را جو لولی از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. یاران انصاری فرد با این برد ۵۳ امتیازی شدند و به رتبه هشتم صعود کردند.

در دیگر بازی امشب نیز تیم ردینگ در بازی خانگی برابر ویگان سه بر دو پیروز شد. سوئیفت (۳+۴۵)، بارو (۸۹) و میته (۸+۹۰) برای تیم ردینگ گل زدند و دو گل تیم ویگان نیز در دقایق ۲۰ و ۶۴ به ثمر رسیدند.

سعید عزت‌اللهی، ملی‌پوش ایرانی ردینگ که اکثر مسابقات این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده است، در این مسابقه نیز غایب فهرست ۱۸ نفره تیم ردینگ بود.

هم تیمی‌های عزت اللهی نیز با این برد ۳۶ امتیازی شدند و ضمن خروج از منطقه خطر سقوط، در رتبه نوزدهم جدول ۲۴ تیمی چمپیون شیپ قرار گرفتند.

در پایان این رقابت‌ها تیم‌های اول و دوم جدول رد‌ه‌بندی به لیگ برتر انگلیس راه می‌یابند و تیم‌های سوم تا ششم جدول نیز در مرحله پلی‌آف برای کسب تنها سهمیه باقی‌مانده لیگ برتر رقابت خواهند کرد.


یشتر بخوانید:

پیروزی خانگی یاران انصاری فرد/ردینگ در غیاب عزت اللهی متوقف شد

پیروزی ناتینگهام فارست در روز ورود انصاری فرد به این تیم/ ردینگ بدون عزت‌اللهی پیروز شد

پیروزی ناتینگهام فارست با حضور 4 دقیقه ای انصاری فرد/توقف ردینگ در غیاب عزت اللهی


انتهای پیام/

نتایج هفته سی و ششم چمپیون شیپ انگلیس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.