سایت باشگاه ناتینهام فارست از حضور احتمالی مهاجم ایرانی این تیم برابر استوک سیتی خبر داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،ناتینگهام فارست که کریم انصاری فرد را در اختیار دارد، روز شنبه (فردا) در چارچوب هفته سی‌وپنجم چمپیونشیپ انگلیس در خانه استوک سیتی برابر این تیم به میدان خواهد رفت.

به نوشته سایت باشگاه ناتینگهام فارست، این تیم که در چهار بازی قبلی خود شکست نخورده به دنبال حفظ این روند برای پنجمین هفته پیاپی است.مارتیل اونیل، سرمربی تیم فوتبال ناتینگهام فارست می‌داند که پیروزی در این بازی می‌تواند آن‌ها را به جمع تیم‌های حاضر در مرحله پلی آف برگرداند.

شاگردان اونیل با پیروزی یک بر صفر برابر دربی کانتی با روحیه‌ای بالا به مصاف استوک خواهند رفت حالا این سئوال پیش می‌آید که آیا اونیل با همان ترکیب بازی قبل بابر استوک به میدان خواهد فرستاد یا تغییری در تیمش ایجاد خواهد کرد.

در این بین به نظر می‌رسد لوئیس گرابان مهاجم ناتینگهام به دلیل مصدومیت از مچ پا قادر نیست برابر استوک به میدان برود داریل مورفی در بازی قبل در ترکیب اصلی قرار گرفت، اما ممکن است فردا کریم انصاری فرد و یا لئو بوناتینی در برابر استوک سیتی بازی کنند.

ناتینگهام فارست در حال حاضر با ۵۰ امتیاز از ۳۴ بازی در جایگاه ۹ قرار دارد و استوک سیتی با ۴۱ امتیاز از همین تعداد بازی در رتبه ۱۸ جای گرفته است.

 


بیشتر بخوانید:

پیروزی خانگی یاران انصاری فرد/ردینگ در غیاب عزت اللهی متوقف شد

پیروزی ناتینگهام فارست در روز ورود انصاری فرد به این تیم/ ردینگ بدون عزت‌اللهی پیروز شد

پیروزی ناتینگهام فارست با حضور 4 دقیقه ای انصاری فرد/توقف ردینگ در غیاب عزت اللهی


انتهای پیام/

بازگشت احتمالی انصاری فرد به ترکیب ناتینگهام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار