سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با شب شهادت امام هادی(ع)؛

مشهد در غم و اندوه شهادت دهمین امام شیعیان قرار گرفت

همزمان با شب شهادت امام هادی (ع) مشهد یکپارچه در غم و اندوه دهمین پیشوای شیعیان قرار دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ،همزمان با شب سالروز شهادت امام هادی (ع) پایتخت معنوی کشور یکپارچه سیاه پوش شده و عاشقان اهل بیت (ع) برای عرض تسلیت به امام هشتم (ع) راهی حرم مطهر رضوی شده اند.

از غروب شنبه مراسم عزاداری شهادت دهمین امام شیعیان در کوچه‌ها و محلات مشهد برگزار و معابر و خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی با پارچه‌های سیاه پوشانده شده است.

از بعدازظهر شنبه نیز پرچم سیاه بر فراز گنبد حرم امام هشتم (ع) برافراشته شد و مراسم عزاداری شنبه شب و روز یکشنبه در صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

امشب نیز پس از برگزاری نماز مغرب و عشاء ویژه برنامه شب شهادت امام هادی (ع) در رواق امام خمینی (ره) برگزار و مداحان اهل بیت (ع) به مدیحه سرایی پرداختند.

طبق اعلام آستان قدس رضوی مراسم روز شهادت امام هادی (ع) از ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه با مدیحه سرایی و روضه خوانی در رواق بزرگ امام خمینی (ره) آغاز خواهد شد و در ادامه آیت الله سیداحمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

برنامه شام شهادت نیز با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سیدحسین مؤمنی و مدیحه سرایی سیدجعفر ماهرخسار و جواد قربانپور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز

مشهد غرق در سوگ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.