سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آیت الله علوی گرگانی:

شهدا با ایثارجان خود به جامعه اسلامی حیات دوباره بخشیدند

آیت الله علوی گرگانی گفت: شهدا شاهرگ انقلاب اسلامی هستند که با نثار جان خویش به جامعه اسلامی حیات دوباره بخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی به مناسبت روز گرامی داشت شهدا در دیدار با مدیرکل و معاونان و رؤسای مناطق بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: شهدا و خانواده معظم شهدا شاهرگ انقلاب اسلامی هستند که با ایثار و نثار جان خویش به جامعه اسلامی حیات دوباره بخشیدند.

استاد سطوح عالی حوزه با گرامی داشت روز بزرگداشت شهدا عنوان کرد: خداوند ایمان را در کنار عمل صالح قرار داده، ایمان بدون عمل صالح بی فایده است و عکس آن نیز صادق است، شهدا هر دو را داشتند، خداوند محبت شهدا را در دل‌ها قرار داده است.

وی تأکید کرد: خانواده شهدا با گذشت از فرزندان، همسران و برادرانشان در راه خدا ایثار کردند، شهدا از انسان‌های شایسته و نافع برای جامعه بودند، ایشان زبانزد و مورد غبطه همه انسان‌ها هستند و امروز بعد از ۴۰ سال از انقلاب نامشان جاودان است.

آیت الله علوی گرگانی اضافه کرد: خوشا به حال خانواده شهدا که عزیزانشان را در راه خدا تقدیم کردند، امروز این خانواده‌ها در خط شهدا قرار دارند و اگر توفیق عمل صالح کسب کنند، آینده درخشانی خواهند داشت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم در این دیدار، خدمت به خانواده معظم شهدا را مدال افتخاری برای خادمان به شهدا دانست و تصریح کرد: دیدار با ۸ هزار نفر از خانواده معظم شهدا و ایثارگران طی امسال از اقدامات صورت گرفته است.

وی ادامه داد: استان قم ۶ هزار شهید، بیش از ۱۱ هزار جانباز و ۵۹۰ آزاده در راه دفاع از اسلام تقدیم نموده است.

وی به دیگر برنامه‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: ارائه برنامه آموزشی و مشاوره‌ای برای ۸ هزار نفر، ارائه برنامه‌های قرآنی و میزبانی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران قرآنی سراسر کشور از دیگر اقدامات می‌باشد.

انتهای پیام/ح

شهدا شاهرگ انقلاب اسلامی هستند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.