سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز دور جدید تمرینات هوگوپوشان

از امروز (شنبه ۱۸ اسفند ماه) دور جدید تمرینات هوگوپوشان در خانه تکواندو پایتخت آغاز می‌شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، عملکرد ملی پوشان در سه تورنمنت بین المللی اخیر که به میزبانی کیش برگزار شد، مورد ارزیابی کادر فنی تیم ملی قرار گرفت و ملی پوشان اعزامی به رقابت‌های سال آینده منچستر در پنج وزن مشخص شدند.

در وزن ۵۴- ارمین هادی پور که بهترین رنکینگ را در میان هوگوپوشان ایرانی به خود اختصاص داده است، در وزن ۶۳- کیلوگرم سروش احمدی، وزن ۶۸- کیلوگرم میرهاشم حسینی، وزن ۷۴- کیلوگرم امیر محمد بخشی، وزن ۸۷+ سجاد مردانی برای حضور در مسابقات جهانی منچستر انتخاب شدند.

در وزن ۵۸- کیلوگرم فرزان عاشورزاده، محمد کاظمی و محمد حسن پلنگ افکن حضور دارند که انتخاب نفر نهایی این وزن را برای فریبرز عسکری سخت خواهد کرد.

در وزن ششم (۸۰_ کیلوگرم) عرفان ناظمی و مهران برخورداری حضور دارند که تجربه زیادی ندارند، وزنی با حریفانی قدرتمند، چون خراماتکوف روس، سی سه ساحل عاجی و میلاد بیگی از آذربایجان که کار را برای هر یک از دو هوگوپوشی که راهی مسابقات جهانی شوند سخت خواهد کرد.

در وزن ۸۷- کیلوگرم هم از میان سعید رجبی و علی نجفی یک نفر انتخاب خواهد شد.

دور جدید تمرینات تیم ملی تکواندو از امروز با حضور این نفرات برای حضور در مسابقات جهانی منچستر آغاز می‌شود، این مسابقات ۲۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می‌شود و دارای کلاس ۱۲ است که به نفرات اول تا سوم هر وزن به ترتیب ۱۲۰، ۷۲ و ۴۳ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ و کسب سهمیه المپیک تعلق می‌گیرد.


بیشتر بخوانید: پایان مسابقات تکواندو جام فجر با قهرمانی ایران



انتهای پیام/

 

آغاز اردوی تکواندوکاران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.