نماینده وزن ۷۳+ کیلوگرم تکواندو کشورمان پس از ناکامی در مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی، مدال طلای مسابقات بین المللی جام فجر را از آن خود کرد.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، اکرم خدابنده نماینده وزن ۷۳+ کیلوگرم تکواندو کشورمان موفق شد که موفق شد در یازدهمین دوره مسابقات بین المللی جام فجر در بخش بانوان مدال طلای این وزن را کسب کند گفت: مسابقات در سطح فنی بالایی برگزار شد و خداروشکر توانستم مدال طلای این رویداد را به دست بیاورم.

وی درباره ناکامی در رقابت‌های فدراسیون جهانی تصریح کرد: نتوانستم در این رقابت‌ها نتیجه خوبی بگیرم، من در این رویداد تغییر وزن دادم و می‌خواستم خودم را در وزن دیگری محک بزنم، مبارزات خوبی هم پشت سر گذاشتم و به دنبال توجیه نیستم، اما برابر بازیکن کره جنوبی به رای داوری باختم.

خدابنده ادامه داد: در فینال به مصاف حریف ازبک رفتم که مبارزه خیلی سختی بود، اما محتاطانه پیش رفتم چرا که جای ریسک نبود و موفق شدم در یک فینال سخت و نفس گیر عنوان قهرمانی را به دست آورم.

وی در پایان گفت: پس از بازگشت به تهران با کادرفنی درباره این که در چه وزنی ادامه دهم، مشورت خواهم کرد، تمام تلاشم را می‌کنم تا در رویداد‌های پیش رو بهترین باشم و برای رسیدن به این هدف با قدرت بیشتر ادامه خواهم داد.


بیشتر بخوانید: ملکوتی خواه: انتظاراتم فراتر از قهرمانی است



انتهای پیام/

 

خدابنده مدال طلای جام فجر را کسب کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۱۵ اسفند ۱۳۹۷
من عاشق ورزش های رزمی هستم
آخرین اخبار