سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارس جنوبی در اصفهان شکست خورد

دیدار تیم‌های سپاهان و پارس جنوبی جم با برد سپاهان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، در چارچوب دیدار‌های هفته بیست و یکم لیگ برتر دو تیم سپاهان و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

شاگردان تارتار در این بازی رحمان احمدی، حامد نورمحمدی، میثم نقی زاده، ابراهیم صالحی، حسین پور امینی، محمد نوری (۶۰ محمد مهدی عسگری)، مجید علیاری، امیر سبانی، روح الله سیف اللهی، شهرام گودرزی و سعید محمد فرد بودند.

سپاهانی‌ها نیز در این بازی با ترکیب پیام نیازمند، حسن جعفری، سعید آقایی (۸۰ محمدرضا مهدی زاده)، سیاوش یزدانی، عزت الله پورقاز، مهدی کیانی، محسن مسلمان (۵۶ سجاد شهباززاده)، ولادیمیر کومان (۸۶ محمد کریمی)، مهرداد محمدی، علی قربانی و کی‌روش استنلی حاضر شدند.

بیژن حیدری نیز قضاوت این بازی را بر عهده داشت.

تک گل این دیدار را کی روش استنلی در وقت‌های تلف شده نیمه اول (۴۷) برای سپاهان زد تا این تیم با پیروزی به رختکن برود و استنلی هم ۱۱ گله شود و در صدر گلزنان لیگ برتر قرار گیرد.

در دقیقه  ۷۷ این دیدار، محمد مهدی عسگری از پارس جنوبی جم پس از دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

شهرام گودرزی (۴۱) و مجید علیاری (۶۲) از پارس جنوبی جم ، و محسن مسلمان (۵۳) و کی روش استنلی (۵۹) از سپاهان هم کارت زرد گرفتند.

پارس جنوبی جم با ۲۵ امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند و سپاهان با ۴۱ امتیاز به رده دوم صعود کرد.

پارسی ها هفته آینده به مصاف با ماشین سازی تبریز خواهند رفت.

انتهای پیام/م

شکست پارس جنوبی در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.