سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بازاریان مازندران با دریافت سود کمتر موجبات خرید را برای شهروندان فراهم کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران از بازاریان خواست تا با سود کمتر موجبات خرید ارزاق عمومی را برای شهروندان فراهم کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت‌الله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ساری از گرانی به عنوان یکی از مشکلات بزرگ کشور نام برد و از عموم بازاریان خواست تا با سود کمتر موجبات خرید ارزاق عمومی را برای شهروندان فراهم کنند.

وی افزود: اعتقاد راسخ به خدا و سایر مقدسات موجب شده تا هموطنانمان به رغم ظلم و ستم هر روزه آمریکا و همپیمانانش همواره از ارزش‌های دینی پیروی کرده و تحت تاثیر یاوه‌گویی‌های بیگانگان قرار نگیرند.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: آمریکا بداند که با افزایش تحریم‌ها نمی‌تواند ملتی را که برای استقرار نظام دینی از جان خود گذشته‌اند به زانو درآورده و مطیع امیال پلید خود کند.

وی به ایجاد وحدت و همبستگی بین مسلمانان تاکید کرد و افزود: با وجود بیش از ۵۰ کشور اسلامی می‌توانیم با همدلی آمریکا و نظام صهیونیستی را به زانو در آوریم.

وی گفت: آنانی که با اعتقاد به برقراری رابطه با آمریکا شایعه قحطی سر می‌دهند بدانند که نمی‌توان ملتی را که پیرو قرآن و فرهنگی عاشورایی است به میز مذاکره کشاند و دستاورد‌های چهل ساله‌شان را نادیده گرفت.

آیت‌الله طبرسی افزود: به رغم مشکلات اقتصادی و اجتماعی شعار ما می‌توانیم را سر داده و برای چله دوم انقلاب همچنان رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب را استمرار می‌بخشیم.

امام جمعه ساری از برخی از سران کشور‌های اسلامی بشدت انتقاد کرد و گفت: آنانی که عنوان خادم الحرمین را به خود داده‌اند با دوستی با آمریکا و سایر دشمنان اسلام، در واقع خائن الحرمین هستند.

وی ادامه داد: با وجود این خیانت‌کاران امروزه ایران اسلامی نماد مبارزه با استکبار جهانی و امید مظلومان جهان شده است.

انتهای پیام/آ

آمریکا نمی‌تواند ملتی را با افزایش تحریم‌ها به زانو درآورد

برچسب ها: مجلس خبرگان ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.