سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در زنجان مطرح شد؛

اختصاص ۱۴ میلیارد دلار برای کالا‌های اساسی

نوبخت از پرداخت یارانه‌ها از دوشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: حقوق اسفند کارکنان دولت نیز زودتر پرداخت می‌شود

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ظهر امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان با بیان اینکه آنچه که دولت و مجلس بر آن توافق دارند، این است که ۳۲ هزار میلیارد تومان  که 20 درصد رقم فعلی است سال آینده  به حقوق کارکنان  دولت اضافه شود  گفت: الان مجموع ارقام ۱۶۰ هزار میلیارد تومان است که ۲۰ درصد این مبلغ ۳۲ هزار میلیارد تومان است که به تبع ۱۹۲ هزار میلیارد تومان سال آینده توزیع خواهد شد.
 
 وی ادامه داد :از پرداخت یارانه‌ها از دوشنبه هفته آینده خبر داد و گفت: حقوق اسفند کارکنان دولت نیز زودتر پرداخت می‌شود.
 
این مقام مسئول افزود:آنچه که در این ماه می‌توانیم انجام دهیم افتخار پرداخت يارانه برای 78 تا 79 میلیون نفر است و مصمم به انجام این کار در روز دوشنبه هستیم.

 نوبخت با بیان اینکه امیدواریم با تکمیل رسیدگی به لایحه بودجه در سال آینده خدمات مناسبی به جامعه ارائه شود و مسائلی که در توزیع برخی کالا‌ها وجود دارد حل و برطرف شود، گفت: تلاش می‌شود، آنچه به صورت رسمی جزو تعهدات دولت است، با هر بخش از درآمد‌های ارزی حداقل ۱۴ میلیارد دلار را برای کالا‌های اساسی مردم از جمله نهاده‌ها و دارو تخصیص دهیم.
 
رئیس سازمان برنامه و بودجه  با اشاره به بررسی مجدد افزایش حقوق کارمندان در مجلس از هفته آینده افزود :با همکاران خودم در خزانه نیز هماهنگی کرده‌ام که پرداخت حقوق کارکنان دولت نیز زودتر از ماه‌های دیگر انجام شود.
 
انتهای پیام/ن
 

سفر رییس برنامه و بودجه  به شهرستان خدابنده

برچسب ها: رییس جمهور ، بودجه 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.