سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری اولین گردهمایی استعدادهای برتر فرزندان تحت پوشش بهزیستی

اولین گردهمایی استعدادهای برتر فرزندان تحت پوشش بهزیستی امروز در بیرجند برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  فروغی نعمت الهی مشاور رئیس سازمان بهزیستی در این مراسم که با حضور بیش از ۴۵۰ نفر از کودکان، نوجوانان و جوانان تحت پوشش بهزیستی در تالار کیهان بیرجند برگزار شد گفت: امروز ما استادان، پزشکان و برگزاری اولین گردهمایی استعداد‌های برتر فرزندان تحت پوشش بهزیستی فرهیختگانی داریم که از خانواده بهزیستی هستند.

وی با اشاره به برنامه‌های سازمان بهزیستی در خراسان جنوبی افزود: یکی از برنامه‌های سازمان بهزیستی در خراسان جنوبی راه اندازی شعبه استانی موسسه رویش فرهیختگان امید به منظور ساماندهی استعداد‌های برتر فرزندان تحت پوشش بهزیستی است.

فروغی نعمت الهی با بیان اینکه آینده از آن جوانان امروز جامعه است، در خطاب به فرزندان تحت پوشش بهزیستی افزود: شما باید توکل به خدا، تلاش، امید و مقابله با سختی‌ها را سرلوحه خود قرار دهید تا بتوانید آینده را بسازید.

عرب نژاد مدیر کل بهزیستی خراسان جنوبی هم در این مراسم گفت: در حال حاضر ۲۳ مرکز شبه خانواده در سراسر استان فعال است که به ۵۰۳ مددجو خدمات ارائه می‌دهند.

در پایان این مراسم از ۵۳ تن از فرزندان تحت پوشش بهزیستی استان که در رشته‌های علمی، فرهنگی و ورزشی دارای رتبه‌های برتر بودند تقدیر شد.

انتهای پیام / ط ا

تقدیر از ۵۳ نفر  تحت پوشش بهزیستی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.