سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون انرژی مجلس خبر داد؛

۳۸۸ میلیون دلار سرمایه گذاری در بخش پتروشیمی

حسنوند گفت: پروژه پتروشیمی اندیمشک با سرمایه ۳۸۸ میلیون دلاری آغاز به‌کار کرده است که نشانه شکست تحریم‌های آمریکا علیه نفت ایران است.

به گزارش خبرنگار  اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، حسنوند، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم کلنگ زنی پروژه پتروشیمی اندیمشک گفت: دشمن تحریم‌ها و تهدید‌ها را برای تسلیم مردم بکار برده و نوک پیکان آن نفت ایران است، چراکه این بخش باعث اشتغال و توسعه ایران می‌شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز هرکس که انقلابی است و دغدغه مردم را دارد، وظیفه‌ای جز وحدت و تلاش برای توسعه ندارد و اگر گامی برای ناامید کردن مردم داشته باشد به طور قطع با دشمن است.


بیشتر بخوانید: آغاز عملیات اجرایی احداث اولین طرح تولید «اتیلن اکساید» در خوزستان/ نوک حمله آمریکا، صنعت نفت ایران است 


وی در خصوص حفظ اطلاعات در بخش نفت برای جلوگیری از لو رفتن دور زدن تحریم‌ها گفت: میادین نفتی مشترک ایران و عراق نشانه‌ای از توجه و عزم برای بهره برداری را نشان می‌دهد و تصویب اختصاص ۴ درصد از تولیدات نفت برای سرمایه‌های اجتماعی نشان دهنده توجه به مناطق نفت خیز است، همچنین باید توجه داشت که نفت را از آن خود نمی‌دانیم و متعلق به همه است، با این حال خوزستان خوب نیست که باید حال آن را دریابید.

حسنوند گفت: پروژه پتروشیمی اندیمشک یک کار ملی تعریف شده و در آن ۳۸۸ میلیون دلار سرمایه گذاری شده است و همچنین ۵ میلیارد دلار پروژه در بخش‌های مختلف استان خوزستان سرمایه گذاری شده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.