سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارقان مدارک در زاهدان

رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان از دستگیری ۳ متهم که مدارک فردی را در زاهدان به سرقت برده و از آن‌ها سوء استفاده کرده بودند خبر داد.

سرهنگ  ابراهیم ملاشاهی رئیس پلیس آگاهی سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، گفت: در پی شکایت مردی مبنی بر سرقت کیف دستی اش موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد کیف دستی شاکی که حامل مدارک شناسایی، وجه نقد، تلفن همراه و کارت‌های سوخت بوده در یکی از بیمارستان‌های زاهدان به سرقت رفته است.

سرهنگ ملاشاهی بیان کرد: کارآگاهان زبده پلیس با استفاده از شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی توانستند فردی که از این مدارک سوء استفاده کرده بود را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر کنند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه ارتکابی شد، اما در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف گشود و اعتراف کرد که مدارک را از افراد دیگری خریداری کرده است.

وی اظهار داشت: در ادامه با توجه به اعترافات این متهم مأموران پلیس ۲ نفر فروشنده این مدارک را نیز شناسایی و در اقدامی ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ ملاشاهی گفت: با اعترافات این متهمان در بازرسی از مخفیگاه سارقان، تلفن همراه، کارت‌های بانکی و سایر مدارک به سرقت رفته نیز کشف و به صاحب آن بازگردانده شد.

رئیس پلیس آگاهی استان گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

انتهای پیام/ع

دستگیری سارقان در زاهدان

برچسب ها: ناجا ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.