سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحقق ۱۴۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در قزوین

معاون عمرانی استانداری قزوین گفت: از محل طرح اشتغال روستایی ۱۸۷ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره پیش بینی شده بود که از این میزان تقریبا ۱۴۸ میلیارد تومان تصویب شده و مابقی آن نیز در حال رسیدگی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، علی فرخزاد معاون عمرانی استانداری با بیان اینکه ۱۴۸ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی به تازگی محقق شده، ولی هنوز به بهره برداری نرسیده است، افزود: پیش بینی شده است که پس از به نتیجه رسیدن و بهره برداری از این تسهیلات برای ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال ایجاد شود.

فرخزاد افزود: علاوه بر اعتبارات بانک سینا که از محل بنیاد علوی اعطا می‌شود، مبلغ ۶۰ میلیارد تومان نیز پیش بینی شده که ۳۸ میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین از محل بنیاد برکت نیز ۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده و از بانک‌های دیگر از جمله کشاورزی نیز مبلغی برای این موضوع تعیین شده است.

معاون عمرانی استانداری قزوین با اشاره به اینکه علاوه بر اعطای تسهیلات، اشتغال در روستا‌ها نیاز به فرهنگسازی و هماهنگی‌های دیگر نیز دارد، گفت: مشاغلی که بیش‌تر در روستا‌ها مورد توجه قرار گرفته شامل کشاورزی و دامپروی است، اما با توجه به محدودیت منابعی، چون آب، زمین و مراتع طبیعی، سرمایه گذاری بیش‌تر در این زمینه‌ها امکانپذیر نیست و تنها می‌توان بهره وری آن‌ها را افزایش داد.

انتهای پیام/ک

پیش بینی ایجاد ۲ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال در قزوین

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.