سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری فاز تکمیلی طرح ملی مسیر کسب و کار من در خوزستان

فاز تکمیلی طرح ملی «مسیر کسب و کار من» با رویکرد کارآفرینی زنان و جوانان در اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، فاز تکمیلی طرح ملی «مسیر کسب و کار من» با رویکرد کارآفرینی زنان و جوانان و با همکاری بنیاد توسعه کارآفرینی زنان و جوانان و مشارکت صندوق کارآفرینی امید استان در اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان برگزار شد.

این طرح با حضور استان‌های فارس، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال وبختیاری وخوزستان در سالن آموزش مهارت اداره کل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان با هدف کمک به ایجاد کسب و کار‌های جوانان مستعد از تاریخ ۱۴  اسفند شروع و تا  ۱۷ همین ماه ادامه دارد.

در این دوره ۴ روزه جوانان مستعد دوره‌هایی همچون سبک زندگی کارآفرینانه، مهارت¬های ارتباطی و مذاکره، بازاریابی، مدیریت پروژه، تامین منابع مالی و نحوه تدوین طرح کسب و کار را می¬گذرانند.

این محیط‌ها بستر مناسبی جهت تعامل زنان و یافتن ایده‌های جدید است که پس از انتهای دوره نیز تمام شرکت کنندگان توسط منتور‌ها و تسهیل گران تا زمان اجرای ایده‌ها و تبدیل آن‌ها به بنگاه کسب و کار، نظارت و دنبال می‌شوند.

گفتنی است: آیین افتتاح این کارگاه آموزشی با حضور سواعدی، مدیرکل آموزش فنی وحرفه‌ای خوزستان، مهدی امرایی مدیرصندوق کارآفرینی امید و خانم فرانک موسوی مدیر کل امور بانوان استانداری برگزار شد.

انتهای پیام/م

توسعه کسب و کار در خوزستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.