سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار قم مطرح کرد؛

تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به پنج ایده برتر اشتغال روستایی اعطا می شود

سرمست در سومین جشنواره ایده تا بازار از اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی پنج ایده برتر کار آفرینی روستایی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،  بهرام سرمست استاندار قم در سومین جشنواره ایده تا بازار (دوره شناسایی، انتخاب و حمایت از ایده‌های نوآورانه و کسب و کار نوپا) با بیان اینکه باید توجه ویژه‌ای به طرح‌ها و ایده‌ها در حوزه مدیریتی و کسب و کار شود، گفت: استانداری قم امروز به ۵ طرح در زمینه توسعه روستایی ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات با نرخ ۸ درصد اهدا می‌کند.

وی افزود: شرط اعطای وام ۵۰۰ میلیون تومانی به طرح‌های توسعه روستایی، مشارکت و نظارت دهیاری هاست  به ۵ طرح برتر این جشنواره نیز وام ۱۰۰میلیون تومانی با نرخ ۸درصد اعطا می‌شود.

استاندار با اشاره به اینکه کشور‌های توسعه یافته توجه خاصی به سرمایه‌های انسانی و نخبگان دارند، گفت: دانشگاه‌ها، شرکت‌های دانش بنیان و پارک علم و فناوری بهترین سرمایه‌های انسانی هستند و ما در استانداری قم به‌دنبال استفاده از این ظرفیت‌ها هستیم.

وی گفت: برای تبدیل علم به عمل، استانداری قم، دفتری را برای جذب ایده‌ها و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی، پارک علم و فناوری و شرکت‌های دانش بنیان ایجاد کرده تا ارگان‌های مرتبط با استانداری از این ظرفیت و سرمایه انسانی استفاده کنند.

سرمست افزود: استانداری قم اولین گام را برای حمایت از ایده‌های برتر در امور روستایی با ارائه تسهیلات تا سقف ۲.۵ میلیارد تومان با نرخ ۸ درصد بر داشته است.

زارعی متین دبیر جشنواره ایده تا بازار با اشاره به اینکه هدف اصلی این جشنواره توسعه کار آفرینی است، گفت: محور اصلی جشنواره امسال توسعه روستایی بود.

دبیر جشنواره افزود: پس از اعلام فراخوان جشنواره در مهر ماه گذشته از طریق پایگاه اینترنتی پردیس فارابی، ۱۱۹ ایده و طرح از سراسر کشور به دبیر خانه جشنواره ارسال شد.

زارعی متین با بیان اینکه از بین آثار دریافتی ۲۲ ایده و طرح برگزیده شدند، گفت: از این تعداد به ۱۰ طرح برتر تسهیلات قرض الحسنه از ۳۰ تا ۱۰۰ میلیون تومانی با مشارکت صندوق کارآفرین امید داده می‌شود.

سومین جشنواره ایده تا بازار (دوره شناسایی، انتخاب و حمایت از ایده‌های نوآورانه و کسب و کار نوپا) امروز با معرفی ۲۲ ایده و طرح کسب و کار برگزیده با حضور مسئولان استانی، کارآفرینان و دانشجویان در سالن همایش فرهنگ پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد.

انتهای پیام/الف

اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی به پنج ایده برتر اشتغال روستایی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.