سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با رضایت خانواده سمیرمی یک زن پس از ۱۶ ماه از مجازات قصاص رهایی یافت

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان از بخشش قاتل از قصاص پس از ۱۶ ماه در سمیرم خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان، سیدمهدی رستگاری رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان اظهار داشت: ۶ آبان سال ۹۶ در یک نزاع خانوادگی و بگومگو‌های زن و شوهری در یکی از روستای شهرستان سمیرم درگیری فی ما بین زوجین بالا می‌گیرد و زوج بر اثر اصابت چاقو به دست همسرش به قتل می‌رسد.

 
وی ادامه داد: در پی این حادثه و پس از طی مراحل قانونی و قضایی، زوجه با حکم شعبه یک دادگاه کیفری استان اصفهان محکوم به قصاص نفس می‌شود.
 
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان تصریح کرد: از بدو وقوع این حادثه، شورای حل اختلاف اصفهان پس از پیگیری‌های مکرر با حضور معتمدان استانی و شهرستانی در منزل اولیای دم، ۹ اسفند ماه سال جاری با حضور جمعی از مسئولان، روحانیون و معتمدان محلی، اعضای شورای حل اختلاف استان و با تکیه بر توصیه پیامبر بزرگ اسلام و ائمه معصومین علیهم اسلام در خصوص جایگاه عفو در دین اسلام، جلسه‌ای تشکیل شد.
 
رستگاری ادامه داد: در عملی خداپسندانه رضایت و گذشت قطعی اولیا دم از پرونده قتل گرفته شد و بعد از ۱۶ ماه از مجازات قصاص رهایی یافت و پس از طی مراحل قانونی به آغوش خانواده برگشت.
 
انتهای پیام/م 


رضایت خانواده سمیرمی از قصاص یک زن پس از ۱۶ ماه

برچسب ها: اخبارجنایی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.