عضو شورای اسلامی شهر کاشان گفت: دستگیری مرضیه هاشمی عامل رسوایی آمریکا به عنوان بزرگترین مدعی دروغین حقوق بشر و ناقض آن در دنیا شد.

عفت پدرام فر عضو شورای اسلامی شهر کاشان ، در گفت و گوی اختصاصی با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت : آمریکا به عنوان بزرگترین مدعی دروغین حقوق بشر رتبه اول نقض حقوق بشر را به خود اختصاص داده است.

وی ، با تاکید بر اینکه همه می دانند صدها نفر در زندان های آمریکا شکنجه می شوند و جان خود را از دست می دهند ، گفت : خیلی ها مثل مرضیه بدون هیچ شواهدی و بدون محاکمه در زندان های آمریکا محبوس هستند.

به گفته عضو شورای اسلامی شهر کاشان ، این در حالی است که آمریکا ادعای مدافع  حقوق بشر را برای ملت های دیگر دارد وبا همین ادعا به افغانستان ،عراق ، یمن و سوریه لشگرکشی می کند.

پدرام فر،  تصریح کرد : امروز آمریکا با راه انداختن جریان هایی مثل قتل خاشقچی و دستگیری مرضیه هاشمی باید به عنوان حقوق بشر دوستان دروغین خجالت بکشد و احساس شرمندگی کند.

وی اظهارداشت : کشوری که امروز خودش ناقض حقوق بشر در جهان است دیگر ملت ها را به بهانه نقض حقوق بشر مجازات می کند و به کشورهای دیگر حمله می کند.

این عضو شورای اسلامی شهر کاشان ،  با تاکید بر اینکه آمریکا حقوق بشر را دستمایه سلطه غیر قانونی خود بر سرنوشت ملت های جهان قرار داده استريال ادامه داد : آمریکا بی رحمانه از این واژه در جهت امیال و اهداف غیر قانونی و فریبکاری سیاسی و نظامی خود بهره برداری می کند.

به گفته وی ، آخرین نکته اینست که دستگیری مرضیه هاشمی یقینا دلیلی جز بیان جنایت ها و خیانت های آمریکای جهانخوار از سوی وجدان بیدار و آگاه او نبوده است.

پدرام فر ،تاکید کرد: به طور قطع و یقین اگر مرضیه هاشمی سخن از مظلومین  و ستیز با آمریکا نمی گفت الان زندانی و محبوس نبود چنانکه تاریخ نشان داده است انسان های آزاده ، محبوس جنایتکاران زمانه می شوند.

وی در پایان با اشاره به سابقه دوستی و آشنایی خود با این بانوی خبرنگار از شبکه پرس تی وی اظهارداشت : خانم مرضیه هاشمی ۲۰ روز قبل به کاشان و منزل ما آمد و گفت برای عیادت برادرش که دچار بیماری سرطان شده است  به آمریکا خواهد رفت.

انتهای پیام/م

دستگیری مرضیه هاشمی عامل رسوایی آمریکا

برچسب ها: شورای شهر ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.