سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی باند سارقان احشام با خودروی بازیافت در شرق اصفهان

فرمانده انتظامی بن رود از دستگیری باند سارقان احشام در پی سرقت ۱۷ رأس خبر داد.

حسین دیروندی در گفتگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: با هوشیاری نیرو‌های انتظامی بخش بن رود و همکاری مال باخته و شاکی پرونده، سرقت احشام در در دستور کار ماموران آگاهی فرماندهی انتظامی بخش بن رود قرار گرفت و سارقین به دام پلیس افتادند.
 
وی بیان نمود: باانجام تحقیق بر اساس سرقت ۱۷ رأس احشام در یک فقره سرقت چند شب گذشته، ماموران تخصصی این یگان در تعقیب و مراقبت چندساعته و اقدام دوباره سارقین برای سرقت احشام در سطح بخش موفق به شناسایی سارقین شدند.
 
فرمانده انتظامی بخش بن رود افزود: سارقین پس از ناکامی در سرقت محور ورزنه -حسن آباد، در محور ورزنه -اژیه با انجام عملیات غافلگیرانه توسط مامورین، دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده لب به اعتراف گشودند و تحویل مراجع قضایی شدند.
دیروندی با بیان اینکه سرقت احشام در سطح بخش بن رود توسط این سارقین با وانت پیکان سفید رنگ با باربند شمالی (خودرو بازیافت) صورت گرفته از شهروندان محترم درخواست کرد نسبت به هرگونه تردد و توقف با خودرو‌های غریبه در سطح بخش آگاهی بیشتری داشته باشند و در صورت مشاهده موارد مظنون و مشکوک سریعا با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل نمایند.
 
وی در پایان خاطرنشان نمود: مالباختگان احشام می‌توانند طی مدت سه روز به پلیس آگاهی شرق اصفهان جهت پیگیری سرقت‌های قبلی که توسط این سارقین صورت گرفته است مراجعه کنند. 
 
انتهای پیام/م 
 

دستگیری باند سارقان احشام درشرق اصفهان

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
علیرضا
۲۱:۱۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۷
دست اين دزدارو بايد قطع کرد تا درس عبرتي بشه