سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع دو میلیون اصله نهال رایگان در مازندران

۲ میلیون اصله نهال رایگان برای کاشت در عرصه‌های طبیعی و اماکن مازندران توزیع شده است.

موسوی تاکامی مدیر کل منابغ طبیعی مازندران منطقه ساری در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: متقاضیان دریافت نهال‌های رایگان می‌توانند به ادارات منابع طبیعی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه بخشی از این نهال‌ها در مراسم سیاسی عبادی نماز جمعه شهرستان‌ها توزیع می‌شود، افزود: همه این نهال‌ها گونه‌های درختان جنگلی بومی مانند، افرا، آزاد، بلوط، صنوبر و درختان سوزنی برگ هستند.

مدیر کل منابغ طبیعی مازندران منطقه ساری افزود: بخشی از این نهال‌ها از نهالستان‌های مازندران و گلستان و بخشی نیز از شرکت‌های صنایع چوبی مازندران تامین شده است و رایگان در اختیار متقاضیان کاشت درخت قرار می‌گیرد.

مدیر کل منابع طبیعی مازندران منطقه ساری درخصوص‌برنامه‌های ویژه روز درختکاری گفت: این مراسم ساعت ۱۰ صبح روز ۱۵ اسفند با حضور مسئولان و مدیران استانی، تشکل‌های مردم نهاد، مدارس، مهد‌های کودک و شهروندان و با اجرای برنامه‌های آموزشی و فرهنگی در جهت اشاعه فرهنگ درختکاری در پارک قائم شهر ساری برگزار خواهد شد.

موسوی تاکامی با بیان اینکه به طور متوسط ۳۰ درصد نهال‌های کاشته شده در گذشته سبز می‌شوند، افزود: نگهداشت و حفاظت از نهال‌ها امسال به طور ویژه در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ک


کاشت دو میلیون اصله نهال در مازندران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.