سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

فقر دنیا معلول تفکر لیبرالی

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت:اختلاس و حقوق‌های نجومی همان لیبرالیسم است.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با امدادگران کمیته امداد استان گفت: آفت تفکر دنیا، انحرافات فرعونی و تفکر قارونی است که برای رسیدن به پول هر ارزشی را زیر پا می‌گذارد.

وی با بیان اینکه بدترین این تفکرات تفکر هامانی است، افزود: فقر طبیعی نیست بلکه تحمیلی است.

آیت الله سید علیرضا عبادی با اشاره به اینکه فقر تحمیل شده بر ما است،گفت:اگر جوامع بشری بخواهند سالم بمانند باید ریشه‌ تفرعن را بر کنند و تا زمانی که تفکر لیبرالی قارونی باشد محرومیت نیز وجود دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: جنگ با علت فقر مساوی، جنگ با تفکر لیبرال است و آنگاه که مردم به عدالت اسلامی برسند و احتکار خانگی و تجاری نباشد فقر از بین خواهد رفت.

وی با اشاره به اینکه انسان اشرف مخلوقات و مهمترین مسئله‌ خلقت است، گفت: آنچه مهم است این است که در پای نیاز، شخصیت کسی خورد نشود.

آیت الله سید علیرضا عبادی افزود: انسان ها‌ی شایسته‌ ای که قرب به خدا پیدا کرده اند چنانجه به زندگی آن‌ها مراجعه کنیم می‌بینیم که به چه مقاماتی رسیده اند.

سلم آبادی مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی نیز با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی (ره) در سال ۱۳۵۷ قالب رسمی به خود گرفت، گفت:بحث محرومان در کلام امام خمینی تأکید شده است بنابراین این اداره رسیدگی به محرومین را سرلوحه کار خود قرار داد.

وی با بیان اینکه در سال جاری دشمنان دست به دست هم داده بودند تا نه به کمک به امداد را گسترش دهند و کمک‌های مردمی را کم کنند،افزود: اما با این وجود شاهد رشد کمک‌های مردمی بودیم.

سلم آبادی اقدامات ویژه کمیته امداد در سال جاری را حذف صف انتظار در بسیاری از سرفصل ها، گرفتن سهمیه ۱۴ هزار خانواری در تبصره‌ ۱۴، جذب ۲۶ میلیارد تومانی وام‌های کارگشایی با نرخ سود ۳ تا ۴ درصد، بالا بردن سرانه اجاره مسکن برای مستأجرین تحت پوشش، افزایش ودیعه مسکن به ۱۵ میلیون تومان، پرداخت اسناد ۹۶ درصد از بیماران صعب العلاج تحت پوشش و اختصاص ۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در مناطق محروم درح عنوان کرد.

انتهای پیام/غ

فقر طبیعی نیست بلکه تحمیلی است

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.