سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بردسکن:

نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه از سیاست‌های ائمه جمعه است

امام جمعه شهرستان بردسکن گفت: ائمه جمعه همانطور که از تربیون نمازجمعه انتقاد می‌کنند، انتقاد پذیر هم هستند، چرا که انتقاد‌های سازنده موجب رشد یک مجموعه می‌شود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،حجت الاسلام علی اصغر امینی امام جمعه شهرستان بردسکن در آخرین جلسه امسال ستاد نمازجمعه این شهرستان با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری گفت: ستاد‌های نمازجمعه باید در اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب استوار‌تر و نسبت به عملیاتی کردن آن‌ها گام بردارند.

وی با بیان اینکه اعضای ستاد نمازجمعه بازوان توانمند امام جمعه هستند تصریح کرد: اعضای ستاد نمازجمعه باید تعارف‌ها را کناربگذارند و اگر کم و کاستی در برپایی نمازجمعه وجود دارد آن را به امام جمعه یا مسئول ستاد گوشزد کنند.

امام جمعه شهرستان بردسکن با بیان اینکه ائمه جمعه همانطور که از تربیون نمازجمعه انتقاد می‌کنند، انتقاد پذیر هم هستند گفت: سیاست و رویکرد ائمه جمعه نقد منصفانه و دفاع واقع بینانه است و آماده شنیدن هر گونه نظرات جهت با شکوه برگزارشدن نمازجمعه می‌باشند؛ چرا که انتقاد‌های سازنده موجب ترقی و رشد یک مجموعه می‌شود.

حجت الاسلام امینی با اشاره به نقش مهم اعضای ستاد نماز جمعه در برپایی این فریضه الهی افزود: رهبر معظم انقلاب از نماز جمعه به عنوان قرارگاه و قلب فرهنگی هر شهر یاد کرده‌اند که جایگاه مهم نماز جمعه را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه در ۴۰ سال پیروزی انقلاب اسلامی، نماز جمعه نقش مهمی در تقویت بنیه اعتقادی، سیاسی و اجتماعی مردم داشته است، اظهار داشت: امروز شاهد برگزاری نماز جمعه در بیش از ۹۰۰ نقطه کشور هستیم.

امام جمعه بردسکن با اشاره به فعالیت کمیته‌های ۲۴ گانه در ستاد نمازجمعه بردسکن براطلاع رسانی و بیان کار‌های انجام شده تاکید کرد و گفت: ستاد‌های نمازجمعه هیچ گونه بودجه دولتی ندارند و تمامی هزینه‌های فرهنگی و تبلیغی ستاد‌های نمازجمعه از محل مشارکت‌های مردمی تامین و براساس فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی هزینه می‌شود که متاسفانه در حوزه مالی ضعیف هستیم.
 

انتهای پیام//آ. ح
 

ستاد نماز جمعه هیچ گونه بودجه دولتی ندارد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.