فردی که با بازی با معیشت مردم قصد پولدار شدن دارد جنایتکار استامام جمعه مشهد گفت:کسی که با معیشت مردم قصد پولدار شدن دارد جنایتکار به تمام معنا است و باید با او برخورد قاطع شود.
به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،آیت الله سید احمد علم الهدی در دیدار با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: آن‌کس که با معیشت مردم قصد پولدار شدن دارد جنایتکار به تمام معنا است، چون با سنگدلی از رزق مرد و زن و کودک می‌زند تا به مال برسد و️کسی که باگرسنگی یک طفل می‌خواهد پولدار شود از قاتل یک کودک بی رحم‌تر است و باید برخورد قاطع با او شود.

وی افزود: هرکس جنسی را انبار و از دسترس مردم خارج کند تا گران شود بعد بفروشد این مصداق احتکار شرعی است.

امام جمعه مشهد گفت: نظارت بر معیشت مردم نظارت بر بزرگترین جنایتکاری‌هایی است که انجام می‌شود، چون یک فرد بی‌رحمی آمده و با رزق و معیشت مردم می‌خواهد به سرمایه و پول برسد پس برخورد قاطعانه را می‌طلبد.

آیت الله علم الهدی افزود: مردم در این ایام آخر سال درگیر مسائل معیشتی اند و نگرانی ما از این مشکل در ایام نوروز و حضور زائرین سال نو و ماه رجب است و اگر مسئله تهیه ارزاق مردم پیگیری نشود دچار مشکل می‌شویم.

وی ادامه داد: مشکل گوشت بخاطر تحریم نیست بخاطر فساد برخی مسئولین و دست اندرکاران این موضوع است والا این مشکل قابل حل است، مشکل افرادی هستند که با گرسنگی مردم می‌خواهند پولدار شوند.

انتهای پیام // ز.‌ی


دیدار امام جمعه مشهد با مدیر کل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۱۲ اسفند ۱۳۹۷
درود بر امام جمعه مشهد
آخرین اخبار