سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برداشتن محدودیت سن فرسودگی ماشین آلات کشاورزی

محدودیت سن فرسودگی در شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی تا ۲۵سال برداشته شد.

موسی نژاد رییس امور فناوری‌های مکانیزه اداره کل جهاد کشاورزی مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، گفت: نیروی انتظامی با ارسال مکتوب اعلام کرد که از این پس همه تراکتور‌ها و کمباین‌های غلات در هر سن و مدل شماره گذاری می‌شوند.

وی با بیان اینکه تمام ماشین آلات کشاورزی چه وارداتی چه داخلی با هر سن و مدلی مشمول این طرح می‌شوند، افزود: واجدین شرایط برای پلاک کردن به مراکز و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند.

موسی نژاد این اقدام را فرصت خوبی برای کشاورزان جهت دریافت سهمیه سوخت اعلام کرد و افزود: مرکز توسعه مکانیزایسون از ابتدا دنبال این بود که محدودیتی در شماره گذاری ماشین آلات کشاورزی وجود نداشته باشد.

موسی نژاد گفت: چگونه خودرو‌های سنگین با ۵۰ سال قدمت سوخت دریافت می‌کند، اما تراکتور‌های با همان سن از دریافت سوخت محروم بودند.

رییس امور فناوری‌های مکانیزه اداره کل جهاد کشاورزی مازندران گفت: بیش از ۲۱ هزار دستگاه تراکتور و کمباین در مازندران وچود دارد که ۱۸ هزار دستگاه بالای ۲۵ سال قدمت دارند.

وی گفت: حدود ۳ هزار دستگاه ماشین آلات کشاورزی نیز زیر ۲۵ سال بودند که کارشناسان کشاورزی آن‌ها را بازدید کردند و ۲ هزار دستگاه شماره گذاری شده است.

موسی نژاد با بیان اینکه پلاک گذاری ماشین آلات کشاورزی با قدمت ۲۵ سال فرایندی طولانی مدت است، بر لزوم همکاری نیروی انتظامی و کشاورزان با اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: تلاش خواهد شد همه ماشین آلات کشاورزی مازندران در یک فرایند دوساله پلاک گذاری شوند.

انتهای پیام/ک


پلاک گذاری همه ماشین آلات کشاورزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.