سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با سفر مدیر کل آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان انجام می شود؛

رایزنی مقامات ایران و روسیه در مورد آخرین تحولات ونزوئلا

دستیار وزیر و مدیر کل آمریکای وزارت امور خارجه کشورمان به منظور هماهنگی مواضع ایران و روسیه در قبال ونزوئلا امروز سه شنبه در رأس هیأتی وارد مسکو شد.


به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،‌ در این سفر قرار است محسن بهاروند با مقامات مختلف فدراسیون روسیه دیدار و درخصوص چگونگی هم‌افزایی درسطح بین‌المللی بحث و تبادل‌نظر کند.

روز گذشته، سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در نشست خود با رسانه‌های داخلی و خارجی در مورد آخرین تحولات ونزوئلا و دخالت‌های آمریکا در امور داخلی این کشور و همچنین سفر اخیر معاون وزیر خارجه ونزوئلا به تهران، اظهار کرد: ما دقیقاً تحولات ونزوئلا را رصد می‌کنیم. معاون وزیر خارجه ونزوئلا چندی پیش ایران بود. گزارش مبسوطی از تحولات این کشور ارائه داد به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها هنوز نیاموخته‌اند که باید در مرز‌های خود باقی بمانند و در امور داخلی دیگر کشور‌ها دخالت نکنند. دخالت‌های غیرقانونی آن‌ها در امور داخلی دیگر کشور‌ها از جمله ونزوئلا باعث ایجاد بحران در آن کشور‌ها می‌شود. سیاست‌های آمریکا در این زمینه محکوم است و نباید اجازه داد این سیاست‌های یک جانبه‌گرا و بی‌جا بتواند با موفقیت همراه شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.