سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح نظارت نوروزی بر بازار با ۲۰۰ بازرس تا پایان تعطیلات نوروزی درتبریز

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت:طرح ویژه نظارت نوروزی بر بازار با ۲۰۰ بازرس تا پایان تعطیلات نوروزی به کار نظارت خود ادامه خواهد داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،اسماعیل عطاپور افزود: با هدف اجرای طرح نظارتی ویژه نوروز ۱۳۹۸ و پیشگیری از تخلفات احتمالی، نظارت بر وضع بازار کالا‌ها و خدمات مورد تقاضای عموم مردم از اول اسفند ماه، بازرسان با استقرار در هفت نقطه شهر تبریز آماده دریافت و رسیدگی سریع و دقیق به شکایت‌ها و گزارش‌های مردمی هستند.

وی با بیان اینکه طرح ویژه نظارت نوروزی بر بازار با ۲۰۰ بازرس تا پایان تعطیلات نوروزی به کار نظارت خود ادامه خواهد داد، افزود: ایجاد زمینه مناسب برای تأمین مایحتاج عمومی مردم و نظارت دقیق بر شبکه‌های عرضه کالا و خدمات در سطح بازار و نقاط پرتردد شهر از دیگر اهداف اجرای طرح ویژه نوروزی شب عید در تبریز است.

عطاپور با بیان اهمیت نظارت و بازرسی و پیشگیری از هر نوع تخلف در بازار اظهارکرد: دریافت شکایات مردمی و رسیدگی به آن‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می‌شود.

وی از صاحبان بنگاه‌های اقتصادی استان خواست در خصوص رعایت قوانین نظام صنفی و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان دقت بیشتری داشته باشند.

عطاپور محل استقرار بازرسان در سطح کلان شهر تبریز را در ساختمان شهید ساسانی سازمان صنعت معدن و تجارت واقع در خیابان ششگلان جنب بیمارستان کودکان، ساختمان شهید پور افروز سازمان صنعت معدن و تجارت واقع در بلوار ۲۹ بهمن روبروی جام جم، ساختمان اتاق اصناف واقع در خیابان ششگلان روبروی بانک ملی، دفتر اتحادیه میوه و تره بار واقع در میدان بزرگ میوه و تره بار تبریز، دفتر نظارت و بازرسی واقع در خیابان تربیت طبقه فوقانی بازار شمس تبریزی، نمایشگاه بین المللی تبریز و پایانه مسافربری مرکزی تبریز واقع در ترمینال بزرگ تبریز اعلام کرد.

انتهای پیام/

۷ تیم بازرسی نوروزی بر بازار شب عید تبریز نظارت دارند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.