سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای موسیقی زنده در اماکن عمومی با کسب مجوز امکان پذیر است

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان کرمان گفت: اجرای موسیقی زنده در اماکن عمومی منوط به اخذ مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره اماکن عمومی می‌باشد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،سرهنگ حمید مستعلی زاده، رییس پلیس امنیت عمومی استان کرمان در جلسه مشترکی با اعضای اتحادیه هتل داران و سفره خانه‌های سنتی و اداره ارشاد اسلامی به منظور وحدت رویه در اجرای موسیقی زنده در اماکن عمومی گفت: اجرای زنده موسیقی در اماکن عمومی بسته به اخذ مجوز از دفتر موسیقی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره نظارت بر اماکن عمومی است و انجام هر گونه تبلیغ در این خصوص ممنوع می‌باشد.

وی افزود: اعضای گروه موسیقی باید از وضعیت ظاهری و پوشش مناسب برخودار باشند و از پوشیدن البسه تنگ و چسبان، بدن نما و کوتاه، دارای علایم غیر مجاز، پاپیون و کراوات که مروج فرهنگ غرب بوده خودداری کنند.

سرهنگ مستعلی زاده عنوان کرد: صاحب پروانه کسب یا نماینده قانونی وی مسئولیت نظارت بر حسن اجرای رعایت شئونات اسلامی در حین اجرای موسیقی زنده دارد و حضور وی در تمام ساعات فعالیت گروه موسیقی الزامی است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: واحد‌های صنفی که اقدام به اجرای موسیقی زنده در اماکن عمومی می‌کنند باید در ایام سوگواری ائمه معصومین شب قبل و روز شهادت و ایام فاطمیه روز شهادت و دو روز قبل و دو روز بعد از آن و روز‌هایی که توسط مراجع ذی ربط عزای عمومی اعلام شده است، از برگزاری کنسرت زنده خودداری کنند.

سرپرست پلیس امنیت عمومی تعهد، تذکر و پلمب را از جمله برخورد‌های قانونی برای افرادی که ایجاد مزاحمت برای همسایگان و سد معبر در هنگام اجرای موسیقی زنده داشته برشمرد و تصریح کرد: در صورت مشاهده موارد ایجاد مزاحمت با واحد صنفی متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

وی یادآور شد: واحد‌های صنفی که اقدام به اجرای موسیقی زنده می‌کنند باید در زاویه دید دوربین‌های مدار بسته باشد و تمام محیط محل استقرار گروه موسیقی و مشتریان را پوشش دهد.

سرهنگ" مستعلی زاده" بیان داشت: پذیرش و ارائه خدمات به مراجعین در سفره خانه‌ها و مکان‌هایی که نسبت به اجرای موسیقی زنده نموده است نباید بیش از ظرفیت مکان و واحد صنفی باشد.

سرپرست پلیس امنیت عمومی استان در پایان اظهار کرد: اداره نظارت بر اماکن عمومی به همراه پلیس امنیت اخلاقی به صورت مشترک بر نحوه اجرای موسیقی زنده در سفره خانه‌ها و هتل‌ها و رستوران‌ها نظارت خواهند داشت در صورت مشاهده تخلف برخورد قانونی به عمل خواهد آمد.
انتهای پیام/ی

اجرای موسیقی زنده با اخذ مجوز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.