سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری مطرح کرد؛

پوست ‌اندازی اقتصاد کشور/ نمونه شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی موفق کم نیست

ستاری گفت: نمونه شرکت‌های دانش بنیان موفق کم نیست؛ حضور این شرکت‌ها در سپهر اقتصاد کشور نویدبخش یک باور تولید است.

به گزارش  حوزه فن‌آوری‌گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، در حاشیه بازدید از دستاورد‌ها و گفتگو با فعالان فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی پایتخت گفت: این بازدید‌ها با هدف شناخت نیاز‌ها و دغدغه‌های فعالان فناور و دانش بنیان، به صورت میدانی انجام می‌شود؛ تلاش می‌کنیم با شناخت و رفع نیاز‌های ساکنان زیست بوم کارآفرینی و نوآوری، محیط جدیدی برای نوآوری و کارآفرینی ایجاد شود.

ستاری از اهمیت وجود یک محیط برای پروبال گرفتن نوآوری این کسب‌وکار‌ها گفت و ادامه داد: دانش‌بنیان و استارتاپی‌ها بیش از هر چیز، نیازمند یک محیط کسب و کار مساعد است و باید خلاء‌های بر سر راه این کسب‌و کارها، برطرف شود.

حضور شرکت‌های دانش بنیان در سپهر اقتصاد نویدبخش یک باور جدید در تولید است

رئیس ستاد توسعه فناوری فضایی و حمل و پیشرفته کشور، توانمندی و برتری شرکت‌های دانش‌بنیان را در گروی نوآوری در کسب و کارهایشان دانست و ادامه داد: شرکت دانش بنیانی که می‌تواند ۵۰ موتور  را درمدت زمان کوتاه، تعمیر اساسی کند و به شرکت هواپیمایی تحویل دهد منحصر به فرد است؛ نمونه شرکت‌های دانش بنیان و استارتاپی موفق کم نیست؛ حضور این شرکت‌ها در سپهر اقتصاد کشور نویدبخش یک باور و اندیشه جدید در تولید و کارآفرینی است.

ستاری با اشاره به پررنگ شدن حضور دانش‌بنیان و استارتاپی‌ها در اقتصاد کشور گفت: انتخاب شدن تعدادی از مدیران شرکت‌های دانش بنیان در انتخابات اخیر اتاق بازرگانی، صنایع و معادن تهران، نشان می‌دهد اقتصاد کشور در حال پوست اندازی است و نسل جدید کارآفرینان، اقتصاد را با نوآوری، اعتماد به‌نفس و خلاقیت خود، متحول می‌کنند.

معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری با حضور در شهرک صنعتی پرند واقع در جنوب تهران، به گفتگو با فعالان فناور مستقر در شهرک‌های صنعتی هم پرداخت.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.