سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ۱۵ اسفند جاری؛

طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی در شهربابک اجرا می شود

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک گفت: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و مسافران، طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی شهربابک در ایام عید نوروز اجرا می‌شود.

مجید اسدی رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  گفت: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و مسافران از ۱۵ اسفند جاری طرح تشدید نظارت و کنترل بهداشتی بر مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی آغاز می‌شود و تا ۱۶ فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی بیان داشت: در قالب طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی عید نوروز اکیپ‌های ثابت و سیار دامپزشکی شهرستان شهربابک در دو نوبت صبح و بعدازظهر بر واحد‌های توزیع و عرضه مرغ و ماهی، گوشت قرمز، رستوران‌ها، کبابی‌ها، چلوکبابی ها، قصابی‌ها، خودرو‌های ویژه حمل فرآورده‌های خام دامی و سایر اماکن فرآورده‌های دامی نظارت دقیق می‌کنند.

اسدی از شهروندان و مسافران خواست: فرآورده‌های خام دامی مورد نیاز خودرا از مراکز مجاز خریداری و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای آن دقت کنند.

وی با بیان اینکه اکیپ ثابت شبکه دامپزشکی در ایام تعطیلات نوروزی در محل اداره مستقر است، گفت: شهروندان در شرایط مشاهده هرگونه تخلف مراتب را با شماره ۳۴۱۱۲۰۳۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/ ب

اجرای طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی در شهربابک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.