سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پارسایی طی تذکری در صحن علنی؛

خودروسازان به مردم وعده‌های دروغین دادند/ قرار بود قیمت خودرو ۵ درصد کاهش یابد

نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: خودروسازان وعده دادند که با ۵ درصد زیر قیمت محصولات خود را عرضه کنند، اما زیر قول خود زدند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهرام پارسایی نماینده مردم شیراز در جلسه علنی امروز ( دوشنبه ۱۳ اسفند) طی تذکری شفاهی، اظهار کرد: پیوند پیروزمندانه خودروسازان و دلالان را در خم کردن کمر مردم تبریک می‌گویم! از سکوت مجلس، دولت، نهاد‌های نظارتی و سازمان حمایت از مصرف‌کننده در برابر نابسامانی بازار خودرو متعجبم.

وی تصریح کرد: نارضایتی از بازار خودرو علی‌رغم حمایت بی‌دریغ حاکی از ناکارآمدی این صنعت است.

نماینده مردم شیراز ادامه داد: ما طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو را آماده کرده‌ایم که باید نهایتاً در ۴۵ روز به نتیجه می‌رسید، اما با گذشت ۱۱ ماه کماکان بین مجلس و کمیسیون صنایع پاسکاری می‌شود و خروجی کمیسیون نیز نه تنها خواسته طراحان را تأمین نمی‌کند، بلکه خواسته خودروسازان را تأمین می‌کند.

وی گفت: خودروسازان آرامش و سرمایه مردم را به بازی گرفته‌اند و این  اقدام انها با مردم را هیچ دشمنی انجام نداده است.

پارسایی بیان کرد: چرا مدیرانی که بر خلاف قانون عمل کرده و توپ در زمین دلالان و تحریم‌ها می‌اندازند، باید همچنان در پست‌های خود باقی بمانند.

نماینده مردم شیراز در پایان گفت: خودروسازان چندی پیش به کمیسیون اصل ۹۰ مجلس رفتند و وعده دادند که با ۵ درصد زیر قیمت محصولات خود را عرضه کنند تا قیمت‌ها کاهش یابد، اما زیر قول خود زدند و به مردم وعده‌های دروغین دادند.

انتهای پیام /

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۷:۱۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
خدا هاوار پژو ۲۰۶تیپ ۵ چطور از ۴۲میلیون به ۱۰۳ میلیون رسیده مگر ما قانون نداریم برای چه دولت و مجلس فکر اساسی نمیکنه؟ تازه الان نمایندگی های مجاز ایران خودرو با قیمت بازار آزاد ماشین تحویل ۳۰ روزه عرضه میکنه.
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
من انصراف دادم بمیرم ۴۰م به سایپا نمیدم تیبا سوار بشم چه برسه ۵۰ م به پراید در بازار آزاد بدم ۴۰ م میدم خودرو خوب کارکرده سوار میشم اگر انحصار تولید خودرو نبود اینطور نمیکردند ۹۰ درصد مردم مقصرند ...
ناشناس
۱۵:۳۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
ساینا در فورش فوری سایپا فقط تا به الان 7میلیون گرونتر کردن کدوم منطق اینوباورمیکنه که در عرض13روز این کار بشه-هیچکس هم متوجه نشده اونم در فورش فوری
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
صلی علی الله علیک یا فاطمه الزهرا
از ماست که بر ماست
ملکوت
۱۴:۰۰ ۱۳ اسفند ۱۳۹۷
اگر خودرو خارجی وارد میشد در کشور الان خودروسازان با مردم چنین نمیکردن .