رئیس کمیسیون اصل نود مجلس از تشکیل کارگروهی برای نظارت بر اجرایی شدن تعهدات خودروسازان در این کمیسیون خبر داد.

تشکیل کارگروهی برای نظارت بر اجرایی شدن تعهدات خودروسازان در کمیسیون اصل نودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود محمدی، رئیس کمیسیون اصل نود مجلس در حاشیه صحن علنی نوبت عصر امروز (سه شنبه، ۷ اسفندماه) مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع خبرنگاران، درباره نشست ظهر امروز این کمیسیون پیرامون گرانی خودرو و برخی اقلام گفت: همان طور که می‌دانید پرونده‌ای با عنوان گرانی خودرو و عدم تعهد خودروسازان در کمیسیون اصل نود وجود دارد که در این مورد جلسه‌ای تشکیل شد.

وی ادامه داد: این پرونده را با وجود بررسی لایحه بودجه در مجلس در دستور کار قرار دادیم و از رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت و رییس سازمان تعزیرات حکومتی، بازرسی کل کشور، معاونت حقوقی رییس جمهوری دعوت شد تا با حضور اعضای کمیسیون اصل نود مجلس جلسه‌ای درباره این پرونده تشکیل شود.

محمدی با بیان اینکه در این جلسه دغدغه‌های مردم به مسئولان منتقل شد، بیان کرد: روند خوبی در خودروسازی آغاز شده و ظرفیت تولید دو برابر شده است که در جلسه امروز بر ادامه این روند تاکید شد، ما هر چه قدر تولیداتمان افزایش پیدا کند زودتر می‌توانیم تعهدات خود را عملیاتی کنیم.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس تصریح کرد: نکته بعدی این بود که خودروسازان از قبل تعهداتی به مردم درباره فروش فوری و تحویل در حداقل زمان داشتند که انجام نشده و باید به تعهداتی که از قبل در این خصوص داشته‌اند جامه عمل بپوشانند.

محمدی تاکید کرد: قرار شد تا یک کارگروه در این مورد تشکیل شود تا بر جاری و ساری شدن تعهدات، نظارتی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۰۷ اسفند ۱۳۹۷
خودرو گوشت شکر و... بابا همه چی
ای بابا شما بگید مثلا ۲۳ درصد تورم بهمن ماه نسبت به سال قبل ۳۰درصد ابان ۲۰درصد آذر کلا رو هم از اول سال تا حالا میانگین ماهی ۲۰درصد ضربدر ۱۱ ماه میشه ۲۲۰ درصد
آخرین اخبار