سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان:

توزیع اقلام زیستی به خانوار‌های سیل زده استان ادامه دارد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: امداد رسانی این جمعیت در قالب توزیع اقلام زیستی نظیر موکت، پتو ظروف و لوازم اولیه به خانوار‌های سیل زده این استان همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، رسول راشکی مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اظهار داشت: بعد از بارندگی‌های شدید اخیر که منجر به طغیان رودخانه‌های محلی شد خدمات رسانی نیرو‌های هلال احمر همچنان به هزار و ۶۳۵ نفر از مردم ۸۵ روستای سیل زده شهرستان‌های ایرانشهر، نیکشهر، سرباز، فنوج، دلگان، خاش، میرجاوه، زاهدان و سیب و سوران ادامه دارد.

راشکی افزود: هم اینک ۴۵۳ نفر امدادگر هلال احمر سیستان و بلوچستان در قالب ۱۰۱ تیم عملیاتی با ۶۲ خودرو خدمات رسانی به مردم درگیر سیلاب را انجام می‌دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان رها سازی ۲۴۰ خودرو و امدارسانی به چهار هزار و ۱۷۸ نفر را از دیگر اقدامات این اداره کل در سیلاب اخیر عنوان کرد.

وی افزود: در این مدت ۳۶۰ دستگاه چادر، ۵۶۹ تخته موکت، هزار و ۲۵۱ تخته پتو، هزار و ۵۹۳ کیلوگرم نایلون، ۳۲ شعله والر و ۲۴۰ بسته غذایی مسیان سیل زدگان سیستان و بلوچستان توزیع شده است.

انتهای پیام/ع

توزیع اقلام زیستی به خانوار‌های سیل زده استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.