سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مرتضی نظری مدیرکل کانون استان تهران شد

با حکم مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، مرتضی نظری به عنوان مدیرکل کانون استان تهران منصوب شد.

به گزارش گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی نظری به عنوان مدیرکل کانون استان تهران منصوب شد. فاضل نظری در حکم انتصاب مدیرکل جدید کانون استان تهران بر هدف محوری کانون به عنوان یکی از نقش‌آفرینان ممتاز و متمایز عرصه تعلیم و تربیت و تعالی آینده‌سازان ایران اسلامی، شکوفایی استعداد‌ها و پرورش ذوق و خلاقیت کودکان و نوجوانان تاکید کرده است.

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هم‌چنین در این حکم تحقق اهداف را علاوه بر نیاز به وجود محیطی پر نشاط، امیدبخش و بهره‌مندی از ظرفیت دانش، تجربه و انگیزه والای خانواده ارجمند کانون، مستلزم تعمیق برنامه‌ها و کیفی‌سازی فعالیت‌ها دانسته و بر توجه به ابزار‌ها و روش‌های نوین پرورش خلاقیت، تقویت و توسعه همکاری با مدارس و پرداختن به آموزش هدفمند مهارت‌ها و مقوله‌های فرادانشی متناسب با سبک زندگی ایرانی اسلامی و اقتضا‌های فرهنگی بومی توصیه کرده است.

در ادامه این حکم آمده است: امیدوارم به فضل خدای متعال و به واسطه تلاش عالمانه و همت مجدانه جناب‌عالی و همکاران ارجمند استان تهران و از رهگذر ملاحظه راهبرد‌های عملیاتی کانون ضمن هماهنگی با استاندار وسایر مسوولان و دستگاه‌های ذی‌ربط آن استان و تعامل موثر با همکاران ستادی در مسیر تحقق اهداف کانون قدم‌های موثر برداشته شود.

مرتضی نظری که اکنون جایگزین محمود سلیمانی‌کاریزمه در کانون شده، پیش از این رییس مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش و مشاور وزیر در امور مطالعات اجتماعی بوده است.

او تحصیلات خود را تا مقطع دکتری فلسفه تعلیم و تربیت ادامه داده و صاحب تالیفاتی در حوزه مسائل آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

انتصاب مدیرکل کانون استان تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.