وی با اشاره به نقش موثر مجتمعهای خدماتی رفاهی بینراهی در ارتقای ایمنی جادهها افزود: جذب مسافران جادهای به داخل مجتمعهای خدماتی رفاهی بینراهی به منظور برخورداری از یک استراحت کوتاهمدت رضایتبخش، استفاده از امکانات داخل مجتمعها، رفع خستگی و پیگیری سفر به شکلی ایمن تا رسیدن به مقصد از دیگر اهداف این طرح است.
اخوان با اشاره به اینکه مجتمعهای خدماتی رفاهی بین راهی آیینه تمام نمای استان فرهنگی تاریخی همدان هستند، یادآور شد: تلاش میشود تا کیفیترین خدمات در مجتمعهای فعال به مسافران در تمام طول سال به ویژه ایام نوروز ارائه شود .
این مسئول ادامه داد: خوشبختانه با همکاری خوب اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان همدان بازدید از مجتمعهای خدماتی رفاهی شامل رستوران، پمپ بنزین، نمازخانه، وضوخانه و سایر اماکن موجود در این مجتمعها و همچنین نحوه سرویس دهی این مجتمعها در دستور کار است.
معاون مدیرکل امور اجتماعی و جانشین رییس شورای فرهنگی استانداری همدان یادآور شد: از مدیران مجتمعهای خدماتی رفاهی فعال در امر تجهیز نمازخانهها پس از پایان تعطیلات نوروز در مراسمی تجلیل خواهد شد.
در استان همدان ۳۱ مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی فعالیت می کند.
انتهای پیام/ د