سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشدید نظارت بر بهداشت اماکن بین راهی/با متخلفان طبق قانون برخورد می‌شود

مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان گفت: اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن بین راهی تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان گفت: اجرای طرح تشدید نظارت بر فعالیت اماکن بین راهی، مجتمع‌ها و رستوران‌ها با همکاری دستگاه‌های متولی  آغاز شده و این طرح  تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت.

ناصحی بیان کرد: در اجرای این طرح تلاش می‌شود نسبت به رفع مسائل بهداشتی و مشکلات پیش آمده در این حوزه اقدام شود و با همکاری‌های بین بخشی کار‌ها به بهترین نحو پیش برود.

وی ادامه داد: بر این اساس در زنجان ۱۰ اکیپ ۲ نفره و در هر شهرستان یک اکیپ صبح و بعد از ظهر از مکان‌های عرضه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی بازدید خواهند کرد و با متخلفان نیز طبق فرآیند قانونی برخورد می‌شود.

ناصحی افزود: همانند سال گذشته کارشناسان به وسیله دستگاه پرتابل، سنجش آلودگی مواد غذایی و نمک مورد استفاده در نانوایی ها، افزودنی غیر مجاز را مورد آزمایش قرار می‌دهند و علاوه بر آن از سوی کارشناسان امر نیز نمونه برداری‌ها از سامانه‌های آبرسانی شهری و روستایی انجام می‌شود.

وی گفت: در اجرای طرح بسیج نوروزی اکیپ‌های ترکیبی از دستگاه‌های شامل فرمانداری ها، سازمان صنعت، اماکن نیروی انتظامی و اداره کل دامپزشکی همکاری می‌کنند.

مدیر گروه بهداشت محیط استان زنجان ادامه داد: با توجه به روز‌های پایانی سال، شهروندان زنجانی می‌توانند در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی مراتب را به سامانه ۱۹۰ اطلاع دهند و از طرفی متصدیان واحد‌ها نیز قبل از آغاز تعطیلات پایان سال باید نسبت به رفع نواقص کاری خود از قبیل: اخذ کارت بهداشتی، پروانه کسب و نظافت اقدام کنند.
 
 
انتهای پیام/ن

اجرای طرح تشدید نظارت بر اماکن بین راهی تا ۱۵ فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت

برچسب ها: علوم پزشکی ، تغذیه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.