سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر از پاکبانان از اولویت برنامه فرهنگی شهرداری نایین

شهردار نایین گفت: قدردانی از زحمات شبانه روزی پاکبانانی که تمام تلاش آن ها را در جهت خدمت رسانی به شهروندان در سطح کشور به کار بسته اند می بایست از اولویت برنامه فرهنگی شهرداری و شهروندان باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،اردشیر عسکری شهردار نایین گفت:از پرتلاش ترین، زحمتکش‌ترین و در عین حال کم توقع‌ترین اقشار هر جامعه پاکبانان بزرگواری هستند که کیفیت و بازدهی کارشان غیر قابل سنجش و کمترین نقص در فعالیت‌شان وجود دارد.

 
وی با اشاره به ارائه‌ی پیشنهاد نامگذاری روز پاکبان و مصوبه ۷۸/۵/۷۰۴ مورخ ۱۵ بهمن ماه شورای اسلامی شهر نایین بیان نمود: طرح نامگذاری روز پاکبان از سوی شهرداری نایین برای اولین در سطح استان اصفهان مطرح و پذیرفته شدو برای پاسداشت و قدردانی از مقام و منزلت پاکبانان عزیز ۱۰ اسفندماه روز پاکبان نامگذاری و در تقویم شهرداری شهر نایین ثبت شد.
 
عسگری افزود: در اولین مراسم پاسداشت مقام پاکبانان شهر نایین در ۱۰ اسفندماه ۹۷ که در جوار آستان مقدس امامزاده سلطان سید علی (ع) و همزمان با اقامه نماز جمعه با حضور پرشکوه نمازگزاران، مسئولین شهرستان و شهروندان برگزار شد از ۲۵ پاکبان شهر نایین تجلیل به عمل آمد.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با پیگیری‌هایی که انجام خواهد گرفت بتوانیم این روز را در سطح ملی به ثبت رسانده و آن را وارد تقویم کشور نماییم. 
 
 
انتهای پیام/م 
 

از  زحمتکش ترین و در عین حال کم توقع ترین اقشار هر جامعه پاکبانان هستند

برچسب ها: شهرداری ، نماز جمعه
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.