معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان از همکاری شهرداری کاشان در جمع‌آوری زباله‌های کربلای معلی خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمدحسین واحدیان  اظهار کرد: کاروان اربعین حسینی خدمات شهری شهرداری کاشان برای دومین سال متوالی به کربلای معلی اعزام شده است.

وی افزود: به منظور ارائه خدمات تنظیف، رُفت و روب و جمع‌آوری زباله در معابر و خیابان‌های اطراف حرم مطهر اباعبدالله‌الحسین(ع) از سال گذشته با شهرداری کربلا ارتباط برقرار شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان گفت: در راستای تسهیل در رفت و آمد و تردد زائران اربعین و تأمین بهداشت در شهر کربلا و به خصوص اطراف حرم مطهر سیدالشهداء این خدمات ارائه می‌شود.

وی از خدمت‌رسانی 50 پاکبان حوزه خدمات شهری شهرداری کاشان برای نظافت شهر کربلا خبر داد و تصریح کرد: 50 نیروی افتخاری نیز با این پاکبانان همکاری دارند.

واحدیان عنوان داشت: برای پیگیری و رفع معضلات زیست‌محیطی شهر کربلا جلسات متعددی با شهرداری کربلا برگزار شده است که با توجه به ازدحام جمعیت و توزیع غذا میان زائران اربعین برای جلوگیری از کثیف شدن خیابان‌ها فرهنگ‌سازی صورت گیرد.

وی بیان کرد: وضعیت نظافت شهر کربلا نسبت به سال گذشته بهبود پیدا کرده است و با توجه به مجهز شدن موکب‌ها به سطل‌های زباله، زائران برای حفظ نظافت این شهر بیشتر رعایت می‌کنند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان اذعان داشت: ازدحام جمعیت در روزهای منتهی به اربعین باعث کندی جمع‌آوری زباله‌ها می‌شود و کار را برای پاکبانان دشوار می‌کند.

 

انتهای پیام/م

 

اعزام کاروان اربعین حسینی خدمات شهری شهرداری کاشان به کربلا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.