سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در تعطیلات نوروز ؛

کارت‌های آزاد بنزین جایگاه‌های سوختگیری چابهار اضافه می‌شود

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار گفت: به علت کمبود جایگاه‌های سوخت، مقرر شده است کارت‌های آزاد بنزین در جایگاه‌های سوختگیری (پمپ بنزین) این شهرستان اضافه شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالحمید بلوچ زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار  اظهار داشت: با توجه به تردد زیاد خودرو‌ها در ایام نوروز در چابهار، مقرر شد در مسیر‌های پر تردد خودرو‌های آتش نشانی و جرثقیل مستقر شوند.

وی افزود: در صورت بارندگی و ایجاد وضعیت‌های بحرانی دستگاه‌های سنگین نیز در منطقه مستقر خواهند شد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار بیان کرد: با توجه به سفر صد‌ها هزار نفر از هموطنان به این شهرستان تعمیرکاران و فروشگاه‌های لوازم یدکی نیز به صورت ۲۴ ساعته به مسافران خدمات دهی خواهند کرد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چابهار گفت: به علت کمبود جایگاه های سوخت و بی اطلاعی بسیاری از هموطنان در خصوص سهمیه بندی، مقرر شده است کارت های آزاد بنزین در جایگاه های سوختگیری (پمپ بنزین) این شهرستان اضافه شود.

وی گفت: با توجه به افزایش مضاعف سفر هموطنان با اتوبوس به چابهار، ترمینال این شهر علاوه بر آمادگی کامل، زیبا سازی خواهد شد.

بلوچ زاده افزود: همچنین مقرر شد با توجه به ترافیک زیاد خودرو‌ها در جاده ساحلی در پنج نقطه پارکینگ‌هایی ایجاد شود.

انتهای پیام/ع

کارت‌های آزاد بنزین جایگاه‌های سوختگیری چابهار اضافه می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.