سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیسیون صدور مجوز امور دام، تضمینی برای موفقیت واحد‌های تولیدی استان است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان گفت: کمیسیون صدور مجوز امور دام استان پیگیری تسهیلات و خدمات برای واحد‌های تولیدی را تسهیل و پایدار نموده و تضمینی برای موفقیت این واحد‌ها بوده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری افزود : هماهنگی و اتفاق نظر بین مجموعه دامپزشکی و معاونت بهبود تولیدات دامی باعث شده تا مصوبات و امورات این کمیسیون به بهترین نحو ممکن انجام شود.

وی با بیان اینکه واحد‌های صنعتی و نیمه صنعتی و سایر واحد‌های دامی در استان، وضعیت بهتری از سایر استان‌ها دارد افزود: تصمیم‌ها و اقدامات این کمیسیون در استان منجر به سرمایه گذاری بیشتر و مطمئن‌تر و اجرای بهتر قوانین و اصولی‌تر شدن واحد‌های دامداری در جهت بهره وری بیشتر شده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: تصمیمات این کمیسیون قطعاً در جهت حمایت از سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال در استان بوده و منجر به حمایت از تولید پایدار محصولات دامی در استان شده است.

جعفری از فواید این کمیسیون به تولید محصولات دامی با کیفیت و سالم در استان اشاره کرد و افزود: کاهش تلفات در دامداری‌ها و واحد‌های مرغداری ایجاد شده زیر نظر این کمیسیون از دیگر مزایای تصمیمات این کمیسیون بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: کمیسیون صدور مجوز‌های دامی جهاد کشاورزی در اقتصادی‌تر شدن فعالیت‌های دامپروی و واحد‌های مرغداری در استان موثر بوده است و به نحوی هدایت گر سرمایه گذاران و تولید کنندگان بخش بوده است.

جعفری با بیان اینکه: امروزه زحمات این کمیسیون در عرصه دامپروری استان قابل مشاهده است افزود: در صنعت مرغداری هم باعث مراقبت و نظارت دائمی بر مرغداری‌های استان شده و به نوعی تضمینی برای موفقیت این صنعت بوده است.

انتهای پیام/ع

صدور مجوز امور دام ، تضمینی برای موفقیت واحدهای تولیدی

برچسب ها: اشتغال ، دامپزشکی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.