سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه‌ها:

هیچ کار نیمه‌تمامی در شرکت فرودگا‌ه‌ها باقی نمانده است

مهابادی گفت: با راهبری رئیس سازمان هواپمایی کشوری کارهای بسیار زیادی در حوزه هوانوردی انجام داده‌ایم و هیچ کار نیمه‌تمامی در شرکت فرودگا‌ه‌ها باقی نمانده است.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، رحمت‌الله مهابادی، مدیرعامل سابق شرکت فرودگاه‌ها در مراسم تودیع و معارفه شرکت فرودگاه با بیان اینکه روزهای بسیار سختی‌ را پشت سر گذاشتیم، گفت: با راهبری رئیس سازمان هواپمایی کشوری کارهای بسیار زیادی در حوزه هوانوردی انجام داده‌ایم.

وی با بیان اینکه هیچ کار باقیمانده‌ای در شرکت فرودگا‌ه‌ها وجود ندارد، گفت:‌ یکی از مهم‌ترین اقداماتی که در سه سال گذشته انجام داده‌ایم توجه به بحث نماز و اقامه نماز جماعت بوده است.

توجه به نیروی انسانی در صنعت فرودگاهی در دستور کار قرار می‌گیرد

در ادامه سیاوش امیر مکری مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه‌ها در مراسم تودیع و معارفه خود با بیان اینکه تمام تلاش خود را به کار می‌گیرم که مورد رضایت خداوند باشم، گفت: امروز افتخار می‌کنم که عضو کوچکی از مجموعه‌ فرودگاه‌ها هستم و این مسئولیت و امانت گرانقدر به من سپرده شده است.

وی گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهم گرفت که مشکلات صنعت فرودگاهی برطرف شود.

امیر مکری با بیان اینکه بنا به دلایلی هم‌اکنون سرویس و خدمات فرودگاه‌ها در شأن مردم نیست، گفت: ما هنوز نتوانسته‌ایم خدمات بهتری به مردم ارائه دهیم و باید با تلاش بیشتر و برنامه‌ریزی دقیق‌تر رضایت مردم را بیش از پیش تأمین کنیم.

مدیرعامل جدید شرکت فرودگاه‌ها با بیان اینکه باید به نکاتی که آقای اسلامی وزیر راه و شهرسازی گفتند توجه بیشتری شود، گفت: شاه بیت صحبت‌های وزیر راه و شهرسازی توجه به سرمایه انسانی بوده و من به این نکته در طول مدیریت خود توجه بسیار زیادی خواهم کرد و به طور قطع با تلاش و تمام قوا در خدمت همکاران صنعت فرودگاهی خواهم بود.

وی گفت: از نظر تخصصی و معیشتی از تمام نقطه نظرات کارمندان فرودگاه در مسیر خدمت مردم استفاده خواهم کرد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.