سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح های کانون بسيج مهندسين صنعت نفت جنوب به برتری رسیدند

در دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت، ۲ طرح ارائه شده از سوی کانون بسیج مهندسین صنعت نفت جنوب به عنوان طرح‌های برتر انتخاب شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، در جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت، از مجموع ۲ هزار طرح ارائه شده، ۲۸۰ طرح به مرحله نمایشگاهی راه یافت و در نهایت ۵ طرح به عنوان طرح‌های برتر کشور انتخاب شد که ۲ طرح از آن‌ها به سازمان بسیج مهندسین صنعت خوزستان و کانون صنعت نفت جنوب اختصاص داشت.

طرح محمد گلستان باغ از کارکنان مدیریت امور فنی (معاونت مهندسی نفت) شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با عنوان طراحی اولین راکتور خورشیدی چند مکانیزه و طرح ساخت توربین گازی کلاس ۴ مگاواتی شرکت TMC به عنوان طرح‌های برتر مورد تقدیر ویژه قرار گرفتند.

همچنین از حمید شایسته زاده از کارمندان شرکت بهره برداری نفت و گاز کارون به عنوان مسئول علمی برتر تیم شرکت کننده استان خوزستان تقدیر شد.

امیدعلی ممبینی گود‌اژدر از شرکت ملی حفاری ایران نیز به عنوان مهندس سرآمد کشور از استان خوزستان انتخاب شد.

در حاشیه این جشنواره چند نشست تخصصی برگزار شد که در اولین نشست با حضور عباس ایاران جانشین حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان، در خصوص احداث مینی پالایشگاه در شهر‌هایی که دسترسی به خطوط اصلی گاز دارند جهت تامین مایحتاج صنعتی مذاکرات فشرده‌ای برگزار و طرح اولیه آن جهت ارائه به نماینده یکی از شهرستان‌های متقاضی آماده گردید.

در دومین نشست تخصصی با حضور حمید شایسته زاده درخصوص بازاریابی و فروش محصولات ایرانی مقرر گردید نمونه تولید شده با آخرین نوآوری در محصول جهت بازاریابی حرفه‌ای و ایجاد شبکه فروش در اختیار تیم کار و کسب بسیج مهندسین قرار گرفته و امر فروش به عنوان مهم‌ترین اصل تسهیل گری لحاظ شود.

همچنین مدل هشت گامی مهندس نوجوان نوآور ابداعی توسط حمید شایسته زاده نیز مورد بررسی و کنکاش قرار گرفت و شیوه‌های اجرایی آن بازطراحی و آخرین نسخه آن جهت انعقاد تفاهم نامه تنظیم و به طرف دوم ارسال خواهد شد.

دومین جشنواره سرآمدان فناوری و صنعت از ۴ تا ۶ اسفندماه سال جاری در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی تهران برگزار شد.

در این جشنواره، آخرین دستاورد‌های صنعتی کشور توسط وزارت خانه ها، سازمان انرژی اتمی، پارک‌های علم و فناوری، شرکت‌های دانش بنیان و نخبگان هر استان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/گ

درخشش مهندسان صنعت نفت خوزستان در کشور

برچسب ها: بسیج ، وزارت نفت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.