سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنز بهمن عسگری کاراته کا الوندی در رقابت‌های لیگ جهانی اتریش

بهمن عسگری کاراته کا الوندی در رقابت‌های لیگ جهانی اتریش با شکست حریف اوکراینی به نشان برنز رسید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ،در بسته اخبار ورزشی امروز  یکشنبه شاهد خبر‌هایی، از برنز بهمن عسگری در لیگ جهانی اتریش ، تیرانداز قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد،دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) میزبان مسابقات دارت دانشجویان کشور،مجمع عمومی و سالیانه هیات باستانی و ورزش زورخانه‌ای استان برگزار شد،تیم بسکتبال شهرداری قزوین حریف کوچین آمل در فینال لیگ یک شد،قهرمانی بانوی قزوینی در رقابت‌های دوچرخه سواری،نایب قهرمانی دختران استان در رقابت‌های هاپکیدو قهرمانی کشور  و مصاف سه دونده استان در رقابت‌های بین المللی جام فجر هستید.

برنز بهمن عسگری در لیگ جهانی اتریش

در ادامه رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان در اتریش، بهمن عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، با نتیجه ۳ بر ۲ استانیسلاو هورونا اوکراینی را شکست داد و به نشان برنز رسید.

عسگری در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، با شکست در دور پنجم راهی جدول شانس مجدد شده بود.علی اصغر آسیابری دیگر ملی پوش استان در این وزن با شکست در دور سوم از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.پیش از این هم مجید حسن نیا در وزن منهای ۶۰ و امیررضا میرزایی در منهای ۶۷ کیلوگرم از کسب مدال باز ماندند.

تیرانداز قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شد

مرتضی علیمحمدی از قزوین به اردوی تیم ملی تیراندازی در بخش تپانچه فراخوانده شد،این اردو از تاریخ ١٥ تا ٢٤ اسفند در محل سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار می‌شود.

دانشگاه بین االمللی امام خمینی (ره) میزبان مسابقات دارت دانشجویان کشور

اولین دوره رقابت‌های دارت قهرمانی دانشجویان کشور در بخش پسران از صبح امروز با حضور ۱۸ دانشجو از ۱۰ دانشگاه کشور در قزوین آغاز شد.

این رقابت‌ها در دو بخش انفرادی و دوبل به میزبانی دانشگاه بین المللی امام خمینی برگزار و منتخبین به اردوی تیم ملی دانشجویی دعوت می‌شوند.

مجمع عمومی و سالیانه هیات باستانی و ورزش زورخانه‌ای استان برگزار شد

این مجمع ظهر امروز با حضور سجادی نایب رئیس فدراسیون پهلوانی و زورخانه‌ای و اعضا مجمع برگزار شد،در این مجمع تقویم ورزشی سال ۹۸ استان تصویب و درباره مشکلات شهرستان‌ها بحث و گفتگو شد.

تیم بسکتبال شهرداری قزوین حریف کوچین آمل در فینال لیگ یک شد

تیم بسکتبال شهرداری قزوین در فینال لیگ یک بسکتبال باشگاه‌های کشور، جمعه ۱۷ اسفند در آمل به مصاف تیم کوچین می‌رود،بازی دوم و سوم دو تیم پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ اسفند در سالن شهید بابایی قزوین برگزار می‌شود.

تیم قهرمان باید برنده دو دیدار باشد،تیم‌های بسکتبال شهرداری قزوین و کوچین آمل با رسیدن به فینال لیگ یک، فصل آینده در لیگ برتر بسکتبال شرکت می‌کنند.

قهرمانی بانوی قزوینی در رقابت‌های دوچرخه سواری

در آخرین مرحله لیگ جاده بانوان، ساجده سیاحیان از تیم قزوین قهرمان استقامت جوانان شد.

این مرحله از مسابقات با حضور ۹ تیم ۳۰ دوچرخه سوار در ماده استقامت جاده در فاز ۲پارک چیتگر برگزار شد.

نایب قهرمانی دختران استان در رقابت‌های هاپکیدو قهرمانی کشور

در پایان مسابقات هاپکیدو قهرمانی کشور سبک KSB، تیم استان بعد از خراسان رضوی میزبان به مقام نایب قهرمانی دست یافت.

فائزه همتی، درنا کافوری، فاطمه ترابی، فرناز محمدی، فاطمه ابی پور، مریم حسینی، حنانه اقبلاغی و مبینا الهی هر کدام به یک نشان طلا دست یافتند و مهدیه شهبازی به نشان نقره و فاطمه قنبری، سارا صمدیان و فاطمه گلپور هر کدام به یک نشان برنز رسیدند.

این رقابت‌ها با حضور ۲۵۰ مبارز از استان‌های خراسان، تهران، هرمزگان، اصفهان، قزوین، البرز و فارس در پنج رده سنی و پنج بخش مبارزه، دفاع شخصی، سلاح، فرم و هنر‌های فردی نمایشی در خراسان رضوی برگزار شد.

سه دونده استان در رقابت‌های بین المللی جام فجر به مصاف حریفان می‌روند

رضا دودانگه، شهلا محمودی و زهرا پاریاد با دعوت فدراسیون دو و میدانی در مسابقات بین المللی جام فجر به میدان می‌روند.

دودانگه در هفتگانه، محمودی در ۴۰۰ متر و پاریاد در پرش طول سه نماینده استان در این رقابت‌ها هستند.

مسابقات دو و میدانی بین المللی جام فجر ۱۲ و ۱۳ اسفند درتهران برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/چ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.