سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فتاحی: به نحوه داوری بازی با تراکتورسازی اعتراض کردیم

سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: نامه اعتراض خود را بایت داوری بازی با تراکتورسازی به مسئولان ذیر بط ارسال کردیم.

رضا فتاحی سرپرست تیم فوتبال سپاهان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: با توجه به بیانیه داوران مبنی بر اینکه تیم ها برای اعتراض به عملکرد داوران باید از طریق مراجع قانونی اقدام کنند به همین علت ما نامه اعتراض خود را بایت داوری بازی با تراکتورسازی به مسئولان ذیر بط ارسال کردیم.

او ادامه داد:کارشناسان داوری اذعان کردند که تراکتورسازی در صحنه ای به گل رسید که آن صحنه خطا نبود و ساسان انصاری هم به علت خطای شدید بر روی بازیکن ما باید اخراج می شد.اگر داور بازی خطای بی مورد نمی گرفت و بازیکن حریف اخراج می شد نتیجه دیگری رقم می خورد.

فتاحی درباره بیانیه باشگاه پرسپولیس علیه این تیم اظهار کرد: تابش مدیرعامل باشگاه در این باره صحبت کردند و دیگر من اظهار نظر نمی کنم.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان درباره بازی این تیم برابر تیم فوتبال پارس جنوبی جم تصریح کرد:این بازی با حضور هواداران اصفهانی برگزار می شود و آنها همواره پشت تیم هستند. به هر حال امیدواریم که با درایت کادر فنی برابر پارس جنوبی جم نتیجه خوبی بگیریم و دل هواداران خود را شاد کرده و به صدر جدول بازگردیم.

او در پایان درباره زمان بازی معوقه این تیم برابر تیم ذوب آهن خاطر نشان کرد: منتظر هستیم که سازمان لیگ زمان بازی معوقه مان برابر تیم فوتبال ذوب آهن را اعلام کند.


بیشتر بخوانید:

کیانی: تراکتورسازی با نیم موقعیت توانست ۲ گل بزند/ من باج به خیلی‌ها ندادم

لیکنز: تراکتورسازی لایق پیروزی برابر سپاهان بود/ همه چیز را به گردن داوری نمی‌اندازیم

حمله ژنرالِ سپاهان با ارتش نصف جهان به تبریز/ پرشور‌های تراکتور به نفع قرمز‌های ایران می‌جنگند


انتهای پیام/

باشگاه سپاهان به طور رسمی به نحوه داوری ها اعتراض کرد    

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.