سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رقابت ۳۵۰۰ شرکت کننده کرمانی در آزمون شفاهی قرآن کریم

رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه کرمان با اشاره به اعلام نتایج آزمون کتبی حفظ و مفاهیم قرآن کریم، از برگزاری مرحله شفاهی این آزمون با شرکت ۳۵۰۰ نفر در کرمان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام مختار یعقوبی رییس اداره قرآنی اوقاف و امور خیریه استان کرمان گفت: دومین آزمون سراسری حفظ و مفاهیم تخصصی قرآن کریم همزمان با سراسر کشور با رقابت بیش از ۹ هزار نفر در ۲۸ حوزه امتحانی استان کرمان برگزارشد.

وی با اشاره به اینکه امسال در برگزاری این آزمون ادارات ارشاد اسلامی و آموزش و پرورش با اوقاف همکاری داشتند، افزود: نتایج آزمون کتبی و کارنامه شرکت کنندگان بر روی سایت مرکز قرآنی کشور به نشانی www.quranedu.ir در دسترس می‌باشد.

حجت الاسلام یعقوبی به جزئیات برگزاری مرحله شفاهی آزمون حفظ پرداخت و گفت: آزمون شفاهی حفظ و مفاهیم قرآن کریم در ۲۰ مرکز استان توسط اداره کل آموزش و پرورش در حال انجام است و تا بیست و سوم اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بیش از ۳ هزارو ۵۰۰ نفر در این آزمون حضوردارند و افرادی که حد نصاب نمره ۷۵ را کسب کنند ضمن شرکت در قرعه کشی جوایز، گواهینامه معتبر قرآن کریم نیز برای آن‌ها صادر خواهد شد.

انتهای پیام/ی

برگزاری آزمون حفظ مفاهیم قرآن در کرمان

برچسب ها: قران ، سازمان اوقاف
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.