سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در حمایت از بیانیه گام دوم انقلاب؛

اجتماع بزرگ طلاب واساتید حوزه درحمایت از بیانیه گام دوم انقلاب در قم برگزار شد

جمع کثیری از علما، اساتید و طلاب حوزه علمیه قم در لبیک به بیانیه گام دوم انقلاب در مدرسه فیضیه اجتماع کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، اجتماع بزرگ طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در لبیک به بیانیه اخیر مقام معظم رهبری با عنوان «حوزه‌های علمیه و گام دوم انقلاب اسلامی» قبل از ظهر یکشنبه در مدرسه فیضیه برگزار شد.

حیاط مدرسه فیضیه مملو از طلاب و روحانیون بود و تعداد بسیاری از بانوان ولایتمدار طلبه نیز در این مراسم حضور داشتند و علیه دشمنان انقلاب و نظام اسلامی شعار داده و حمایت مجدد خود را از منویات رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های امام راحل اعلام کردند.

خواهران و برادران طلبه در این مراسم شعارهایی از قبیل:«الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «حوزه انقلابی زمینه‌ساز ظهور/ جوان انقلابی کلید راه عبور»، «لبیک یا خامنه‌ای لبیک یا حسین است»، «دستور سید علی امام است/ نوبت گام دوم قیام است»،«خامنه‌ای خمینی دیگر است؛ ولایتش ولایت حیدر است»، «تهدید دشمنان دین سراب است»، «آتش انقلاب از مشعل حوزه برخاست / برای بار دوم حوزه قم به پا خاست» و «نهضت حوزه قم شروع گام دوم» سر دادند.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی حوزه‌های علمیه و شورای هماهنگی نهاد‌های عالی حوزوی از دعوت کنندگان برگزاری این مراسم بوده‌اند.

در این مراسم علاوه بر اساتید، علما و طلاب حوزه‌های علمیه قم آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، آیت‌الله مقتدایی، آیت‌الله حسینی بوشهری عضو مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم و جمعی از شخصیت‌های برجسته حوزوی حضور داشتند.

آیت‌الله خاتمی امام‌جمعه موقت تهران در این مراسم پیشرفت‌های جمهوری اسلامی را مورد اشاره قرار داد و گفت: در دوران پهلوی حتی یک انتخابات آزاد برگزار نشد، اما به برکت انقلاب اسلامی بیش از ۳۵ بار مردم پای صندوق‌های رأی آمدند و الان هر کجا که پا می‌گذاریم رشد سیاسی جامعه اسلامی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/ح

تجمع بزرگ طلاب و اساتید حوزه در فیضیه برگزار شد

برچسب ها: حوزه علمیه ، طلاب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.