سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس پلیس راه استان ایلام عنوان کرد؛

درخشش فرزند پلیس ایلامی در جام باشگاه‌های کشور

رئیس پلیس راه استان ایلام از برگزاری سومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته سبک شوتوکان IKD جام باشگاه‌های کشور در شهرستان مهران و قهرمانی فرزند پلیس ایلامی خبر داد.

سرهنگ رضا همتی زاده رئیس پلیس راه استان ایلام  در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: سومین دوره مسابقات قهرمانی کاراته سبک شوتوکان IKD جام باشگاه‌های کشور در شهرستان مهران برگزار شد.

سرهنگ همتی زاده افزود: این دوره از مسابقات در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان با حضور ۴۶۳ نفر از ورزشکار این رشته در ۲۵ باشگاه از۱۴ استان کشور صبح روز جمعه در شهرستان مهران برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات "ایلیا کافی" فرزند یکی از کارکنان پلیس راه استان ایلام توانست در رده سنی نونهالان در وزن ۲۶- کیلوگرم مدال طلای این دوره از مسابقات را از آن خود کند.

رئیس پلیس راه استان ایلام با اشاره به نقش ورزش در سلامت افراد جامعه اضافه کرد: ورزش و حرکات منظم بدن علاوه بر سلامت جسم بر سلام روح و روان و اجتماعی فرد فواید زیادی دارد و در سازگاری فرد در جامعه و شخصیت فرد تاثیر می‌گذارد ورزش درمان بیماری‌هایی نظیر افسردگی و... و نیز بر حافظه تاثیرگذار است.

وی در پایان ادامه داد: ورزش برای جوانان تکیه گاهی امن به حساب می‌آید تا در پناه آن به نهایت رشد و کمال مطلوب انسانی دست یابند.

انتهای پیام/ د

قهرمانی فرزند پلیس ایلامی در مسابقات کاراته

برچسب ها: کاراته ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.